مقام عالي قضايي در استان يزد:
ريیس کل دادگستری استان یزد گفت: یکی از راه‌های نفوذ دشمن در کشور و پیاده‌سازی نقشه‌های شوم خود، کاهش امنیت در کشور است .
کد خبر: ۵۷۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 13 March 2018

 «محمدرضا حبیبی» در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال اين استان افزود: نقشه کشورهای استکباری، توطئه علیه امنیت رژیم های مستقل مردمی است تا بتوانند نقشه‌های شوم خود را پیاده كنند.

وی با یادآوری حوادث سال جاري، اظهار كرد: عنایت خداوند، بصیرت و وفاداری مردم، رهبری داهیانه رهبر  معظم انقلاب همه توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد . 

این مقام قضایی بر تلاش مجاهدانه بر حل مشکلات معیشتی مردم تأکید کرد و گفت: مردم همه سختی‌ها را تحمل می‌کنند چون برای این مردم نیز امنیت یکی از شاخص‌های مهم زندگی است . 

وی تصریح کرد: رژیم‌های استعماری برای ضربه زدن به هر کشور ابتدا امنیت آن کشور را نشانه می‌گیرند و پس از آن برای تحقق نیات خود اقدام می‌کنند که این رویکرد در انقلاب‌های کشور‌های عربی به خوبی قابل مشاهده بود که چگونه پس از سرنگونی یک دیکتاتوری، نظام‌های تشکیل شده بعدی مدیریت شد و هیچ اتفاق خوبی به نفع مردم در این کشور‌ها نیفتاد . 

ريیس کل دادگستری استان  در پايان نيز گفت: نباید اجازه داد سوء تدبیر و مدیریت‌ها، فرصتی برای توطئه دشمنان این مرز و بوم ایجاد كند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار