در یک سال گذشته، بزرگترین دغدغه تیم‌های ایرانی در بازی‌های لیگ قهرمانان، علاوه بر قدرت رقبا و برنامه‌ریزی‌هایشان، طرفداران خودی بوده‌اند! از سال قبل بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت تا جرائم سنگینی برای تخلفات طرفداران در نظر بگیرد و از آنجا که طرفداران ایرانی همواره پیش‌رو هستند، سنگین‌ترین جرایم ابتدا برای تیم ملی و فدراسیون رقم خورد.
کد خبر: ۵۷۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 12 March 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ از خبر ورزشی، به خاطر پرتاب بطری و میوه و سنگ و لیزر در بازی ایران و چین در فروردین سال گذشته، فدراسیون فوتبال و تیم ملی جریمه بسیار سنگینی شدند.

از همان زمان باشگاه‌ها هم چشم‌شان ترسید. همین حالا وضعیت این باشگاه‌ها خوب نیست و طلبکاران همچنان با آنها درگیر هستند، هزینه‌های جاری تیم‌ها هم که زیاد است، به همین خاطر جرایم چند هزار دلاری هم می‌تواند بدجور برایشان دردسرساز شود. کمیته انضباطی فدراسیون تلاش کرده تا با جرایمی که برای تیم‌ها در نظر می‌گیرد، آنها را کم‌کم برای بازی‌های بین‌المللی آماده کند ولی هنوز هواداران خودشان را با شرایط جدید وفق نداده‌اند. اخیراً در دیدار شهرآورد جلوی چشم اینفانتینو طرفداران استقلال و پرسپولیس یک آبروریزی بین‌المللی راه انداخته. نه تنها نارنجک زدند، درگیر شدند و همدیگر را کتک زدند و زخمی کردند و تازه برای بازیکنان داخل زمین هم دردسر آفریدند و سمت‌شان اشیای مختلفی پرت کردند. با توجه به آن اتفاقات، چشم مسئولان استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان بدجور ترسیده است.

استقلال فردا در ادامه رقابت‌ها میزبان العین است و این همان مسابقه‌ای است که می‌تواند کلی دردسر برای آبی‌ها درست کند. اماراتی‌ها هم همراه با عربستانی‌ها می‌خواهند جو را در کنفدراسیون علیه ایران کنند. سمپاشی آنها فعلاً بیشتر رسانه‌ای بوده و اگر طرفداران استقلال در بازی فردا رفتار غیر عرفی کنند، قطعاً کنفدراسیون گزارش‌هایی دریافت می‌کند که به ضرر ایران خواهد بود. استقلالی‌ها هم دقیقاً از همین مسئله می‌ترسند و امیدوارند بازی فردا بدون مشکل برگزار شود، همین حال استقلالی‌ها یک درخواست هم از هواداران کرده‌اند.

روز گذشته امید ابراهیمی شماره 6 این تیم و همین‌طور نصرا... عبداللهی سرپرست استقلال از هواداران خواستند بی‌خیال ترقه و نارنجک و لیزر و پرتاب بطری شوند تا محرومیت و یا جریمه‌ای برایشان در نظر گرفته نشود. در همین حال چیزهای جالب دیگری هم از استقلال به گوش می‌رسد. در تمرین اخیر آبی‌ها بعضی بازیکنان به شوخی گفته‌اند: «اگر هواداران ترقه‌ای و چیزی هم دارند، نگه دارند برای چهارشنبه‌سوری. یک شب بعد از بازی ما قشنگ می‌توانند این ترقه‌ها و نارنجک‌ها را استفاده کنند.» یکی از بازیکنان استقلال هم با خنده در این باره به خبرنگار ما می‌گوید: «ورزشگاه واقعاً جای این چیزها نیست اما چهارشنبه‌سوری چرا! البته قدیم‌ها در چهارشنبه‌سوری هم زیاد از این کارها نمی‌کردند ولی یکی، دو دهه است، مد شده چهارشنبه‌سوری نارنجک و بمب می‌زنند.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار