دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و تکمیل تحقیقات، کیفرخواست متهم به قتل شهرستان تفت صادر شد.
کد خبر: ۵۷۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 12 March 2018

مهدی زارعی با اعلام این خبر گفت: تحقیقات این پرونده قتل با توجه حساسیت موضوع از همان ساعات اولیه با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان خبره آغاز و همکاری شهروندان و کمک‌های اطلاعاتی آنان متهم به قتل سریعاً شناسایی و آلت قتاله نیز کشف شد.

وی با اشاره به اقاریر مقرون به‌واقع متهم در همان لحظات اولیه دستگیری به قتل، اظهار داشت: حسب گزارش پزشکی قانونی و بررسی سوابق درمانی و معاینه متهم بحث جنون را منتفی اعلام کرد و متهم علیرغم داشتن مشکلات روحی و روانی، مسئول اعمال و رفتار خود است و بحث جنون در هنگام قتل کاملاً رد می‌شود.

این مقام قضایی تصریح کرد: بنا به درخواست اولیاء دم مبنی بر قصاص متهم، پس از تکمیل تحقیقات بازپرس پرونده قرار جلب به دادرسی صادر و دادستانی نیز کیفرخواست متهم را صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت خاطرنشان کرد: متهم به قتل در بازجویی‌ها اقرار به قتل با قصد و نیت قبلی کرده و کیفرخواست صادره جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان صادرشده است.

پس از وقوع یک فقره قتل در شهرستان تفت، مراحل تحقیق و تکمیل پرونده جهت صدور کیفرخواست و دادرسی در دادگاه کیفری کمتر چهل روز انجام گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار