استاندار یزد در نشست کمیسیون تعزیرات استان بابیان اینکه لازم است بازرسی‌ها و مراقبت‌های ایام نوروز در ستادهای تنظیم بازار و تعزیرات جدی‌تر باشد؛ اظهار داشت: برخورد با متخلف یک وظیفه است ولی ایجاد فضای پرتنش را جایز نمی‌دانیم.
کد خبر: ۵۷۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ 12 March 2018

نشست کمیسیون تعزیرات استان یزد به ریاست استاندار و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و اعضای این کمیسیون در سالن زنده‌یاد حمیدیا برگزار شد.
«محمود زمانی قمی» در این نشست بابیان اینکه استان یزد به خوش‌نامی و مهمان‌نوازی و خوش انصافی شهرت دارد؛ تأکید کرد: باید از این دستاوردها حفاظت کنیم و شهرت یزد را صیانت نماییم.
وی با اشاره به اینکه همه ما مسئولین بنده خدا هستیم و موظفیم به بندگان خدا خدمت کنیم؛ عنوان کرد: مسئولیت تعهدآور است و لازم است مقابل بندگان خدا عنایت و توجه ویژه را به‌عنوان یک مسئول جامعه دینی داشته باشیم.
استاندار یزد با اشاره به اینکه هرچه جمهوری اسلامی را نظامی منظم‌تر جلوه دهیم، نظم دین را ارائه کرده‌ایم؛ عنوان کرد: اگر به دنبال موفقیت جمهوری اسلامی هستیم وظیفه‌داریم که توانمندی جمهوری اسلامی را در همه عرصه‌ها ازجمله اقتصاد و رضایت‌مندی مردم نشان دهیم.
زمانی قمی در پایان تصریح کرد: ضرورت دارد در آستانه سال نو کینه‌ها  را کنار بگذاریم و با قلبی صاف و بدون سوءظن در مقابل یکدیگر ظاهر شویم تا دوستی‌ها و مهربانی بیش‌ازپیش شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار