کیا به‌صورت رسمی اعلام کرد نسل جدید سید اسپورت واگن در نمایشگاه خودروی ژنو 2018 معرفی خواهد شد و هم‌اکنون می‌توانیم ظاهر آن را مشاهده کنیم.
کد خبر: ۵۷۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸ 09 March 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ این دو تصویر که کیفیت چندان بالایی هم ندارند ظاهرا نشان دهنده طراحی دومین عضو خانواده جدید سید می‌باشند.

این خودرو تا ستون B طراحی مشابهی با برادر هاچبک خود داشته اما پس از آن شاهد خط سقف طویل‌تر و نمای عقب گسترش یافته برای ایجاد فضای بیشتر محفظه بار هستیم.

سید اسپورت واگن دارای کابین مشابه با نسخه هاچبک 5 درب بوده و سیستم اطلاعات سرگرمی با سبکی شناور مانند و دکمه‌های گوناگون در آن به چشم می‌خورند.

نسخه‌های فول این خودرو دارای صندلی‌های گرم و سرد شونده، صندلی‌های عقب گرم شونده، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو ناحیه‌ای، شارژ بی‌سیم گوشی و طیف وسیعی از سیستم‌های کمک‌راننده می‌باشند. همچنین مشتریان می‌توانند چندین حالت رانندگی از جمله اسپورت را انتخاب کنند.

به گزارش جام جم آنلاین از پدال، احتمالا پیشرانه‌های این خودرو شامل نسخه‌های ارائه شده در برادر هاچبک خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توانیم به پیشرانه 1 لیتری با قدرت 120 اسب بخار و نسخه 1.4 لیتری با خروجی 140 اسب بخاری اشاره کنیم. این خودروساز کره‌ای پیشرانه دیزلی 1.6 لیتری با دو خروجی 115 و 136 اسب بخاری را نیز در نظر گرفته است.

کیا همچنین در آینده نسخه‌های دیگری از سید را نیز عرضه خواهد کرد. انتظار داریم یکی از آن‌ها هاچبک داغ GT باشد و احتمال عرضه نسخه شوتینگ بریک و یک کراس اوور با زیرساخت این خودرو نیز وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار