براساس نقشه های پیش یابی روز سه شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می شود و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت و در ارتفاعات دنا بارش برف شدید، کولاک، کاهش دید افقی و وزش باد پیش بینی می شود.
کد خبر: ۵۷۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 25 February 2018
رئیس اداره پایش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش ها تا اوایل امشب در استان ادامه دارد.

«ولی بهره مند» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: این سامانه بارشی به تدریج از جو استان خارج می شود.

وی اظهارکرد: از یکشنبه شب تا دوشنبه شب در سطح شهرهای استان بارش نخواهیم داشت. همچنین در ارتفاعات دنا هوای ابری، کاهش دید افقی، وزش باد شدید و کولاک پیش بینی می شود.

رئیس اداره پایش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: براساس نقشه های پیش یابی روز سه شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می شود و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت و در ارتفاعات دنا بارش برف شدید، کولاک، کاهش دید افقی و وزش باد پیش بینی می شود.

بهره مند تصریح کرد: بارش برف را در گردنه ها و مناطق سردسیری استان از جمله "کاکان"، "سپیدار"، "سادات"، "دمچنار"، "چاروسا"، "دیشموک"، "لوداب" و "مارگون" شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه بارش ها متوقف می شود و هوا صاف تا کمی ابری است که در ارتفاعات دنا هم تقریبا همین وضعیت وجود خواهد داشت.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار