معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری:
به گزارش تابناک سمنان :محمد همتیان در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه به دنبال احیای واحدهای در شرف تعطیلی هستیم، گفت: تاکنون بالغ بر دو هزار واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات رونق تولید ثبت‌نام کردند.
کد خبر: ۵۷۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 25 February 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در نود و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با بیان اینکه طی سال جاری دو هزار و ۴۹واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید ثبت‌نام کردند، ابراز داشت: در پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی با روند خوبی مواجه بودیم و در حوزه صنعت نیز می بایست در پرداخت تسهیلات تلاش بیشتری انجام شود.
وی بابیان اینکه مدیران بانک ها باید آخرین وضعیت را در پرداخت تسهیلات اعلام کنند، افزود: یکی از مشکلات موجود در پرداخت تسهیلات بانک ها هستند که با توجه به در پیش بودن ایام پایانی سال تکلیف پرونده‌های مانده در بانک ها باید مشخص شود.
همتیان با تاکید بر اینکه مشکلات بانک ها باید در پرداخت تسهیلات حل شود، ابراز داشت: بانک ها در بحث تضمین نهایت مساعدت را باید با متقاضیان داشته باشند تا باعث بی‌انگیزگی متقاضیان نشود.
ایشان با اشاره به اینکه برای رفع موانع تولید تاکنون یک هزار و ۳۱۲ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است، اضافه کرد: پایان هرماه درخصوص پیگیری مصوبات باید رصد لازم انجام شود و همچنین علت انجام نشدن برخی مصوبات نیز موردبررسی قرار گیرد.
وی افزود: با توجه به ماه‌های پایانی سال طرح‌های گردشگری باید افزایش یابد چراکه به دنبال تغییر استان از معبر به مقصد هستیم و اگر می‌خواهیم به رونق اقتصادی از سوی گردشگری دست‌یابیم بنابراین طرح‌های زود بازده این حوزه مورد حمایت قرار خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار