برنامه امتحانات نهایی تمام رشته‌های تحصیلی دوره‌های متوسطه و پیش‌دانشگاهی ویژه خردادماه سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ اعلام شد.
کد خبر: ۵۷۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 25 February 2018

برنامه امتحانات نهایی تمام رشته‌های تحصیلی دوره‌های متوسطه (نظری، فنی و حرفه‌ای) و پیش‌دانشگاهی خردادماه سال 97-1396 از سوی عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

این برنامه‌های امتحانی شامل دانش‌آموزان سال سوم متوسطه رشته‌های نظری شیوه نیم‌سالی ـ واحدی (بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد)، سال سوم متوسطه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و دوره پیش‌دانشگاهی (روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد) است.

ادارات آموزش و پرورش مناطق تابعه پس از تفکیک برنامه‌ها، بدون دخل و تصرف به تعداد مورد نیاز تکثیر و در اختیار واحدهای آموزشی مربوطه قرار می‌دهند و واحدهای آموزشی تابعه نیز در اسرع وقت و به نحو مقتضی عین برنامه‌های امتحانی را بدون دخل و تصرف در محل مناسب نصب کرده و علاوه بر آن، تاریخ و زمان برگزاری امتحانات هر رشته را به اطلاع تمام دانش‌آموزان و داوطلبان آزاد می‌رساند.

امتحانات نهایی خردادماه از روز سه‌شنبه اول خرداد با امتحانات تعلیمات دینی و قرآن(3)، اصول عقاید(2) و معارف اسلامی آغاز شده و چهارشنبه 23 خردادماه با امتحان عربی(3) و ادبیات فارسی تخصصی پایان می‌پذیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار