سومین جشنواره ادبی هنری رویش به عنوان بزرگ‌ترین رویداد ادبی هنری دانشجویی استان یزد با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد، جانشین فرماندهی سپاه‌الغدیر، مسئول بسیج دانشجویی استان و جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگی استان در دانشگاه یزد افتتاح شد .
کد خبر: ۵۷۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 25 February 2018

دکتر «کاظم مندگاری» معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد در مراسم افتتاحیه این جشنواره گفت:در طول تاریخ و عمر پربرکت انقلاب اسلامی، شاهد ایثارها و جان‌فشانی‌های بسیاری در مسیر سرافرازی انقلاب و کشور بودیم و این مهم ارزشی است که باید حفظ‌ شده و به نسل جدید منتقل شود.

وی افزود: انتقال این ارزش‌های در قالب هنر، تأثیرگذارتر و ماندگارتر خواهد بود و جشنواره ادبی هنری رویش که در سطح دانشگاه‌های استان یزد برگزار می‌شود به این موضوع توجه داشته و این جشنواره دانشجویی فرصت و زمینه‌ای برای انتقال ارزش‌ها به نسل جوان و دانشجو استان است .

«سیدحسین راسخی» مسئول بسیج دانشجویی استان یزد نیز جشنواره ادبی هنری رویش را به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد ادبی هنری در سطح دانشگاه‌های استان دانست و افزود: این جشنواره به دنبال شناسایی دانشجویان مستعد و توانمند در عرصه‌های هنری و فرهنگی و تربیت آن‌ها به‌عنوان کادر تراز انقلاب اسلامی  است .

وی افزود: توانمند کردن این قشر در عرصه‌های مختلف ازجمله مباحث فرهنگی و هنری، از وظایف مسئولین ذی‌ربط است که باید بیشتر موردتوجه قرار بگیرد .

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌هایی نظیر جشنواره ادبی هنری رویش که محور آن هنر اسلامی و ارزشی است، ترویج و تعالی فضای هنر انقلابی را به دنبال دارد 

به گفته راسخی، دانشجویان متعهد و هنرمند در چنین فضایی فرصت پیدا می‌کنند تا هم استعدادهای خود را به نمایش بگذارند و هم رشد پیدا کنند .

گفتني است، این جشنواره تا هفتم اسفندماه به ميزباني دانشگاه یزد در حال برگزاري است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار