همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد،دربخش برنامه های جنبی مجموعه ترانه های زهرا کلاته رونمایی شد.
کد خبر: ۵۷۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 25 February 2018

در این مراسم که علی غیاثی ندوشن سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنرحضور داشتند کتاب گلادیاتور که در برگیرنده مجموعه ترانه های زهراته کلاته است رونمایی شد.
این کتاب توسط انتشارات نگاه به زیور طبع آراسته شده است.فرید سعادتمند موسیقیدان،احمد رضا قدیریان شاعر و نقاد و مجید پویان استادیار زبان و ادبیات فارسی دراین مراسم در مورد ویژگی کتاب گلادیاتورسخنرانی کردند.
همچنین ویژه برنامه نابینایان و کم بینایان یزدی که توسط اداره کل کتابخانه های استان یزد برنامه ریزی شده بود با استقبال بازدیدکنندگان دهمین نمایشگاه کتاب یزد مواجه شد.
در این برنامه هنرمندان نابینا و کم بینای یزدی به اجرای سرود،شعرخوانی،حافط خوانی،دف نوازی و اجرای موسیقی پرداختند.
در ادامه سلسله برنامه های جنبی دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزدبه همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد یزد،کارگاه اموزشی شیوه های نوین کتاب فروشی برگزارشد.
حسین باغ شیخی فعال فرهنگی در این برنامه به ویژگی شیوه نوین در حوزه کتاب و کتابخوانی پرداخت.
بنابراین گزارش،تا آخرین روز دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد برنامه های متنوع و جالبی تدارک دیده شده است که این برنامه شامل رونمایی،کارگاههای اموزشی ،نقد و بررسی کتاب و...است.
امسال در دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد٣٢٢غرفه با حضور٥٥٥ناشر داخلی و کشوری  برگزار شده است.
٧٩٣٠٠عنوان کتاب از سوی ناشران داخلی و ١٦٨٠٠عنوان کتاب از سوی ناشران خارجی در دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد با تخفیف٤٠درصد میزبان علاقه مندان حوزه کتاب و کتابخوانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار