دو کتاب‌ «دین در سینمای شرق و غرب» و «تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی در سینما» در یزد رونمایی شد.
کد خبر: ۵۷۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴ 24 February 2018

کتاب‌های دین در سینمای شرق و غرب و حلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی در سینما از تألیفات جدید محمدحسین فرج نژاد از پژوهشگران جوان یزدی، با حضور جمعی از مسئولین و فعالان فرهنگی در پاتوق کتاب آسمان یزد رونمایی شد.

کتاب‌های دین در سینمای شرق و غرب و تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی در سینما از تألیفات جدید محمدحسین فرج نژاد از پژوهشگران جوان یزدی، با حضور مدیرکل صداوسیمای یزد، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یزد و جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگی استان رونمایی شد.

فرج نژاد در این نشست پیرامون کتاب دین در سینمای شرق و غرب که تألیف آن حدود هشت سال به طول انجامیده گفت: این اثر با حمایت اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و همکاری انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به سرانجام رسیده و از مهم‌ترین نکات قوت این پژوهش که به‌مثابه دایرة‌المعارفی در موضوع دین و سینما درآمده است، عمق و جامعیت تحلیل‌ها در کنار گسترش عرضی کار و توجه به کشورهای مهم و صاحب سبک در عرصه سینما در جهان است.

این پژوهشگر جوان عرصه هنر و سینما، تصریح کرد: در این اثر 800 صفحه‌ای مؤلفه‌های مکاتب و آئین‌های شبه‌ دینی در سینمای آمریکا، اروپا و شرق و جنوب شرق آسیا مورد تحلیل جدی قرارگرفته، تلاش شده تا بازنمایی دین در سینمای غرب و شرق به نحوی به تصویر کشیده شود تا در پروژه‌های بعدی به تصویرسازی دین در سینمای خود برسیم.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: کتاب تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی در سینما از دیگر اثر فرج نژاد است که با همکاری رفیع الدین اسماعیلی نوشته‌شده واز سوی انتشارات دانشگاه جامع امام حسین (علیه‌السلام) روانه بازار نشر شده است.

این اثر 365 صفحه‌ای فرهنگ کابالیستی و میزان و چگونگی نفوذ آن در فرهنگ و هنر غرب را موردبررسی قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار