مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از توزیع اقلام تنظیم بازار در ماه پایانی سال و آستانه عید نوروز در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۵۷۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶ 24 February 2018

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد  از توزیع اقلام تنظیم بازار در ماه پایانی سال و آستانه عید نوروز در استان یزد خبر داد و گفت: سه نوع برنج، مرغ منجمد، گوشت گرم گوسفندی و تخم مرغ در این ایام در استان در حال توزیع است.

سید حسین بخشایش با بیان اینکه این اقلام با نرخ مصوب تنظیم بازار کشور به فروش می‌رسد، افزود: مرغ منجمد با قیمت شش هزار و 200، تخم مرغ معمولی با قیمت هفت هزار تومان، تخم مرغ سیمرغ هفت هزار و 500 تومان، گوشت گرم 33 هزار و 500 و سه نوع برنج با قیمت‌های متنوع عرضه می‌شود.

وی توزیع اقلام تنظیم بازار به طور گسترده و براساس نیاز بازار استان یزد انجام می‌شود، گفت: توزیع کالا باید به‌گونه‌ای انجام گیرد که تمام اقشار متقاضی بتوانند به سهولت به این کالاها دسترسی داشته است و جهت برآوردن نیاز روستاییان نیز با توزیع مویرگی اقلام در شهرستان‌ها این نیاز برطرف می‌شود.

بخشایش با بیان اینکه هیچ کمبود و نگرانی در خصوص اقلام اساسی مورد نیاز شب عید وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اقلام اساسی در تعاونی‌های سطح شهر، اتحادیه‌های کارگری و کارمندی و فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای عرضه می‌شود.

وی عنوان کرد: در خصوص میوه شب عید نیز ذخیره‌‌سازی به مقدار کفایت ذخیره شده است و از20 اسفندماه در بازار توزیع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار