مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد استان یزد گفت: طی 11 ماهه نخست امسال 16 میلیارد و 454 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی و اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۵۷۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 24 February 2018

علی نیک‌خواه با اشاره به مزایا و تسهیلات فراهم‌شده برای سپرده‌گذاران این صندوق گفت: ارائه خدمات بانکداری اسلامی، عدم دریافت کارمزد و جریمه دیرکرد، شفافیت در هزینه کرد منابع و هدایت بهینه منابع به افراد نیازمند ازجمله مزایای این صندوق است.

وی افزود: سپرده گذران حقیقی و حقوقی با افتتاح حساب «سپرده ویژه» در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، قادر هستند افراد موردنظر خود اعم از بستگان، دوستان و یا کارمندان خود را برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه معرفی کنند تا به میزان مبلغ موردنظر خود و طبق ضوابط بانک مرکزی به این افراد تسهیلات اعطا شود.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی به سپرده‌گذاران بیان کرد: صدور آنی کارت‌بانکی، انجام حواله بین‌بانکی، پرداخت قبوض خدماتی، ارائه خدمات غیرحضوری و آنلاین و پایانه فروش اختصاصی ازجمله خدمات الکترونیکی قابل‌ارائه توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد استان یزد به سپرده‌گذاران است.

نیک‌خواه گفت: طی 11 ماهه نخست امسال 16 میلیارد و 454 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی و اشتغال به دو هزار و 820 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد اعطا شد.

وی بابیان اینکه از ابتدای تأسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد تاکنون بیش از 18 هزار نفر در این صندوق افتتاح حساب کرده‌اند، افزود: پرداخت وام به جامعه هدف تحت حمایت برای مصارفی همچون هزینه‌های درمانی، اشتغال، تحصیلی و معیشتی سبب حفظ عزت‌نفس نیازمندان و افزایش امنیت روانی آنان می‌شود.

این مقام مسئول تأکید کرد: ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه و استفاده از ظرفیت عظیم نیکوکاران و خیران برای خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان همواره موردتوجه کمیته امداد است.

نیک‌خواه بابیان اینکه شماره‌حساب 9006843 برای اهدای کمک‌های مردمی به امر قرض‌الحسنه در استان یزد در نظر گرفته‌شده است، تصریح کرد: نیکوکارانی که در صندوق امداد ولایت افتتاح حساب کرده‌اند می‌توانند با استفاده از اینترنت بانک و موبایل بانک کمک‌های خود را به این شماره‌حساب واریز کنند و امکان واریز وجوه اهدایی از طریق بانک ملی به شماره‌حساب 0110769749001 و با شناسه 9006843 نیز فراهم‌شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار