فرماندار یزد با اشاره به ضرورت همکاری بیش از پیش دستگاه‌های استان برای ارائه خدمات بهتر،‌گفت: متأسفانه به دلیل عدم وجود برخی ادارات، روند رسیدگی به پرونده‌ متقاضیان اشتغال در شهرستان یزد مطلوب نیست.
کد خبر: ۵۷۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵ 24 February 2018

«مصطفی سالاری» در جریان دیدار با «زینی وند» معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی‌ استاندار با اشاره به وجود نزديک به 60 درصدي جمعيت استان در شهرستان يزد اظهار کرد: بالغ بر 70 درصد مسائل و حتي در برخي از موارد صد در صد موارد استان در شهرستان يزد پيگيري مي‌شود .

وی با اشاره به  فعالیت‌های شهرستان يزد در حوزه كارگروه‌هاي اقتصادي مقاومتي و اشتغال، افزود: متاًسفانه به دلیل عدم وجود برخي از ادارات در شهرستان، روند رسيدگي به پرونده‌هاي متقاضيان حوزه اشتغال مطلوب نيست .

فرماندار یزد گفت: تأكيد داريم با هماهنگي و تعامل با دستگاه‌های اجرايي مرتبط به‌ محض دريافت پرونده‌های تکمیل‌شده توسط متقاضيان مدارک و مستندات براي رسيدگي و طرح در كارگروه اشتغال شهرستان به دبيرخانه اين كارگروه ارسال شود .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اصلاح ساختار بودجه ريزي، مالي و پرسنلي همكاران فرمانداري و بخشداري‌هاي تابعه از مهمترين مباحث مربوط به مدیریت یزد است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار