دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه داوطلبان سرمایه اصلی اجتماعی این جمعیت هستند گفت: فعالیت ها و اقدامات آنها قابل تقدیر است.
کد خبر: ۵۷۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲ 24 February 2018

محمود محمدی نسب، روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: داوطلبان و امدادگران این جمعیت افرادی هستند که برای کارهای خداپسندانه خود مزدی دریافت نمی کنند و در مواقع بحرانی بخشی از کار و زندگی خود را برای خدمت رسانی تعطیل می کنند.
وی اظهار کرد: همچنین این افراد با تلاش خالصانه و بدون چشمداشت برای نجات جان انسان ها و کاهش آلام آنها نمادهای ایثار و فداکاری را در جامعه به نمایش می گذارند.
محمدی نسب تصریح کرد: ایران در چند ماه گذشته، روزهای تلخ و سختی را بخاطر وقوع زلزله مکرر در برخی از استانها ، سیلاب ، بهمن و سقوط هواپیما در چند روز گذشته پشت سر گذاشت که در این حوادث داوطلبان و امدادگران از جان و دل مایه گذاشتند و به یاری هموطنان آمدند.
دبیر کل جمعیت هلال احمر در ادامه گفت: همراهی و مشارکت مردم در کمک به زلزله زدگان غرب کشو،ر ارزشمند بود بطوری که نیروهای امدادی در ارایه خدمات از مردم عقب ماندند و نیاز است که این سرمایه روز به روز تقویت شود.
محمدی نسب افزود: حجم کمک های مردمی و اقلامی که به منطقه ارسال شد نشان دهنده همکاری و مشارکت آحاد مردم به هموطنان بود. 
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد هم ضمن قدردانی از فعالیت های داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر گفت: معتقدم که هلال احمر یکی از دستگاههایی است که بار عمده ای از فعالیت های سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی را در کشور برعهده دارد.
محمد علی طالبی افزود: استان یزد با توجه به زیر ساخت ها و ظرفیت های موجود آن می تواند یک پایگاه ملی یا منطقه ای و جهانی در حوزه هلال احمر باشد.
در این مراسم از خدمات عباس احد پور، قدردانی و محسن حرازی زاده یزدی بعنوان مدیر جدید این جمعیت در استان یزد معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار