ائمه جمعه مراکز شهرستان‌های یزد با تاکید بر اینکه مواضع ظریف در کنفران مونیخ قابل تقدیر است، بر لزوم برخورد قاطع و مجازات سریع آشوبگران فتنه دراویش گنابادی تاکید کردند.
کد خبر: ۵۷۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 24 February 2018

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابرکوه با قدردانی از حضور باشکوه مردم درآیین‌های ایام فاطمیه(س) اظهار داشت: درسطح این شهرستان برنامه‌های مطلوب و خوبی در برگزاری ایام فاطمیه(س) و سالروز شهادت آن بانوی گرامی اسلام برگزار شد. 

وی به کنفرانس امنیتی مونیخ اشاره کرد و گفت: این نشست از مهمترین مجموعه‌های امنیت بین‌المللی و منطقه‌ای است که کشورهای مختلف دیدگاه‌های خود را برای مخاطبان و ملت‌ها در بحث امنیت جهانی مطرح می‌کنند. 

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: نخست وزیر زمینگیر شده اسرائیل که ناکامی رژیم اشغالگرش را از ایران می‌داند یک‌روز نقاشی بچه‌گانه را در سازمان ملل به جهانیان نمایش می‌دهد و یک‌روز هم در کنفرانس امنیتی مونیخ تکه آهنی را بعنوان قطعه پهباد ایرانی نشان می‌دهد.

حسینی تاکید کرد: اما پاسخ تحقیرکننده و ظریفانه ظریف، که حرکت نخست وزیر اسرائیل را سیرک کاریکاتوری و کارتونی خواند که ارزش پاسخ دادن ندارد نشان می‌دهد که مواضع انقلابی وزیر امور خارجه و حضورش در عرصه های دیپلماسی قابل تقدیر است.

امام جمعه ابرکوه به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس امورتربیتی یادآورشد: امور تربیتی یادگار شهیدان رجائی و باهنر است.

اقدام نیروی انتظامی در برخورد با آشوبگران هوشمندانه بود

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بهاباد به سخنان مقام معظم  رهبری حضرت آیت ‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در جمع  مردم  تبریز اشاره  کرد و اظهار داشت:  ضد انقلاب کسانی هستند که اشرافی‌گری را در این مملکت رواج دادند و افرادی نیستند که اسلحه به دست بگیرند و مردم را بکشند اینها منافق و ضد اسلامند.

خطیب جمعه بهاباد به حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج اشاره کرد و گفت: این حادثه ناگوار تمام ملت ایران را اندوهگین  و ناراحت  کرد و سبب جراحتی بر قلب مسلمانان شد.

وی از مسئولین امر که نسبت به پیدا شدن هواپیما و جان باختگان این سانحه کمک کردند تا لاشه هواپیما پیدا شود تقدیر و تشکر کرد و خواستار رسیدگی دستگاه‌ها به این سانحه شد. 

امام جمعه بهاباد با محکوم کردن اغتشاشات رخ داده در خیابان پاسداران تهران از اقدام سنجیده و عاقلانه نیروی انتظامی در برخورد با آشوبگران تقدیر و تشکر  کرد و افزود: نیروی انتظامی مدبرانه به این اغتشاش خاتمه داد.

امام جمعه بهاباد تصریح کرد: ترس دشمنان از حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف و دفاع همه‌جانبه از نظام و انقلاب سبب شده آن‌ها به تخریب این مشارکت و حضور گسترده روی‌آورند.

امام جمعه بهاباد ارتحال عالم ربانی حجت الاسلام و المسلمین حاج  سیدمحمد رضوی یکی از روحانیون شهیر و مبارز بهاباد که سالیان سال ذاکر اما م حسین(ع) و برای مردم این شهرستان زحمات  زیادی  کشید را به جامعه روحانیون و علما و خانواده محترم و سایر بازماندگان تسلیت گفت.

لزوم برخورد قاطع و مجازات سریع آشوبگران فتنه دراویش گنابادی

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه مهریز با اشاره به آشوب و توطئه تعدادی از فرقه دراویش گنابادی اظهار داشت: این آشوب که منجر به شهادت چندتن از نیروهای انقلابی و مخلص نیروی انتظامی بود دل همه مردم و مسئولان و رهبر معظم انقلاب را به درد آورد.

وی خاطرنشان کرد: تمام مردم ایران علاوه بر اینکه این توطئه و فتنه آشوبگرانه را محکوم می کنند، از مسئولان امر خواستارند که با جدیت هرچه تمام نسبت به برخورد با مخلان امنیت قدم بردارند.

امام جمعه مهریز بابیان اینکه تربیت یعنی پرورش توانمدنی‌های معنوی و اخلاقی و سالم نگه داشتن انسان از فساد افزود: مدراج عالی انسانی و اخلاقی و تکمیل فضیلت‌های اخلاقی همان تربیت است که رسول خدا بر اساس آن مبعوث شده است.

محی الدینی گفت: این هدف در دوران نوجوانی و جوانی بخوبی شکل می‌گیرد که باید در مدراس به آن پرداخته شود و آموزش و پرورش در بخش پرورشی مسئولیت سنگینی دارد.

امام جمعه مهریز تاکید کرد: دلسوزان امور تربیتی بدانند که دشمنان داخلی وخارجی نسل جوان و آینده‌ساز ما برای استحاله کردن ایمان و اعتقادات شان برنامه ریزی و تلاش دارند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار