رییس شورای شهر یزد از تخصیص بودجه برای ساخت و راه‌اندازی پنج مرکز فرهنگی در مناطق مختلف شهر یزد خبر داد.
کد خبر: ۵۷۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 24 February 2018

غلامعلی سفید» در آیین افتتاحیه اولین دوره جشن فیلم یزد که با حضور مسئولان استانی و جمعی از هنرمندان شاخص سینمای ایران در تالار فرهنگسرای شهرداری یزد برگزار شد،‌ اظهار کرد: فرهنگ به عنوان یکی از موثرترین اقدامات زیربنایی برای توسعه اجتماعی،‌اقتصادی و فرهنگی شهر رویکرد جدی این دوره شورای اسلامی شهر یزد است.

وی مسائل فرهنگی را اولویت اجرایی شورای پنجم شهرداری یزد دانست و افزود: تلاش خواهیم کرد تا مراکز فرهنگی هنری ساخته و در اختیار همشهریان و هنرمندان قرار گیرد .

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در بودجه سال 97 شهرداری یزد به بحث فرهنگ توجه جدی شده که قصد داریم در همین راستای پنج مرکز فرهنگی در مناطق مختلف شهر یزد ایجاد کنیم.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌های مناسب فرهنگی در نقاط مختلف استان،‌ تصریح کرد: خوشبختانه روز به روز شاهد فعالیت‌های مختلف در بخش‌های کتاب، تئاتر، موسیقی، سینما و کارگاه‌های آموزشی هستیم و استقبال همشهریان بیش از گذشته است.

وی در پایان با بیان این‌که هنرمندان بهترین سفیران معرفی ظرفیت‌های یزد هستند،‌ تأکید کرد: در معرفی بیشتر شهر جهانی یزد همه باید تلاش کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار