اولین دوره جشن فیلم یزد با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی و نمایش فیلم«شاید وقت دیگر» ساخته بهرام بیضایی در فرهنگسرای شهرداری یزد فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۵۷۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 24 February 2018

اولین جشن فیلم یزد روز جمعه چهارم اسفندماه رأس ۱۸ با حضور احترام بروند، آیدین آغداشلو و کیوان کثیریان در فرهنگسرای شهرداری یزد آغاز شد.فیلم«شاید وقتی دیگر» به کارگردانی بهرام بیضایی اولین فیلم ارائه شده در این رویداد فرهنگی و هنری است.

فیلم«یه حبه قند» به کارگردانی«رضا میرکریمی» برای نمایش در روزشنبه پنجم اسفندماه، فیلم«ده» به کارگردانی« عباس کیارستمی» در روز یکشنبه ششم اسفند، فیلم«ویلایی ها» به کارگردانی«منیره قیدی» در روز هفتم، «قرمز» به کارگردانی« فریدون جیرانی» در روز هشتم،«دو زن» ساخته تهمینه میلانی در روز نهم، فیلم«آیینه‌های روبرو» کاری از نگار آذربایجانی در روز دهم، فیلم « زندان زنان» به کارگردانی«منیژه حکمت»برای روز یازدهم،«روسری آبی» ساخته رخشان بنی‌اعتماد برای روز دوازدهم و فیلم«بانو» به کارگردانی«داریوش مهرجویی» برای نمایش در روز یکشنبه سیزدهم اسفندماه تعیین شده است.

گفتنی است؛ این جشنواره از جمعه چهارم الی دوشنبه ۱3 اسفندماه در یزد برگزار و مراسم اختتامیه، دوشنبه 14 اسفندماه در شهرستان تفت برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار