بزرگداشت 6 شهید گمنام دفاع مقدس و شهید مدافع امنیت استان یزد
مدرس حوزه علمیه یزد و کارشناس امور دینی گفت: خون مطهر شهدا و ایستادگی ملت موجب شکست توطئه های استکبار جهانی در چهار دهه گذشته علیه انقلاب اسلامی شده است.
کد خبر: ۵۶۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱ 22 February 2018

حجت الاسلام سید حسن میر رحیمی روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت 6 شهید گمنام دفاع مقدس و شهید مدافع امنیت محمدرضا فلاحتی در مسجد روضه محمدیه یزد، افزود: امنیت مثال زدنی ایران مدیون ایثار و از گذشتگی شهداست.
وی ادامه داد: ملت ایران در این مدت به رغم توطئه های فرهنگی ، نظامی و اقتصادی دشمن به برکت خون شهدا، صبر و مقاومت خانواده های آنها با عزت و اقتدار به موفقیت رسیدند، باید همچنان این روحیه حفظ شود.
رئیس سابق بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد، تصریح کرد: عزت و عظمت ایران در عرصه های داخلی و خارجی به واسطه شهیدان سرفراز است و اگر مدافعان حرم و شهدای گمنام نبودند، معلوم نبود که دوباره چه اتفاق در کشور توسط دشمنان رخ می داد.
میررحیمی به شهادت سه مامور نیروی انتظامی و 2 بسیجی در خیابان پاسداران تهران اشاره کرد و یادآور شد: افرادی که در نظم عمومی اخلال ایجاد کردند همچون داعشی ها بودند که با خودرو جوانان را به خاک و خون کشیدند و خیانت به نظام، کشور، حوزه و دانشگاه مرتکب شدند.
وی تاکید کرد: انقلاب، بعد از گذشت چهار دهه به نقطه ای رسید که شهید حججی ها همچون حجت خدا می شوند و در مقابل ظلم و استکبار می ایستند.
هفته جاری پیکر 6 شهید گمنام در استان تشییع و به خاک سپرده شد و همچنین شهید فلاحتی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان خاتم به شهادت رسید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار