فرماندار مهریز گفت: افراد خیر در توسعه فضاهای آمورشی ، دانشگاهی و فرهنگی نقش مهمی بر عهده دارند و همواره کمک یار دولت در خدمت به مردم و جامعه اسلامی بوده و هستند.
کد خبر: ۵۶۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴ 22 February 2018

سید محمد رستگاری ، روز پنجشنبه در آیین تجلیل از « جعفر شکیب» خیر مهریزی که با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه تاریخی و فرهنگی باغ بهار برگزار شد، افزود: دولت به تنهایی نمی تواند در انجام وظایف خدمات رسانی به مردم بخصوص در عرصه های علمی بر حسب نیاز نقش آفرین باشد، قطعا خیران با سرمایه گذاری و حضور در فعالیت های عام المنفعه تحول آفرین هستند.
وی ادامه داد: آقای شکیب از جمله کسانی است که با ساخت مدرسه ، ورزشگاه ، دانشگاه و خوابگاه دانشجویی نقش اساسی در کمک به نظام ، دولت و جامعه اسلامی و مردم فداکار مهریز داشته و دارند.
فرماندار مهریز تصریح کرد: بسیاری از نخبگان مهریز، کسانی هستند که در دبیرستان شکیب و دانشگاه ساخته شده این خیر تحصیل کردند و امروز در زمینه های مختلف به مردم و جامعه اسلامی صادقانه خدمت می کنند.
رستگاری اظهار کرد: به برکت انقلاب و حمایت دولت و همراهی مسوولان دلسوز ، زمینه برای مشارکت هرچه بیشتر افراد خیر برای ساخت ، تکمیل و تجهیز مکان های فرهنگی ، هنری ، آمورشی و دانشگاهی فراهم است.
در آیین یادشده همچنین برنامه های متنوع فرهنگی و هنری انجام شد.
حعفر شکیب، در 15 سال گذشته در شهرستان مهریز برای ساخت یک واحد آموزشی ، مجموعه ورزشی ، ساختمان های یک واحد دانشگاهی و خوابگاه دانشجویی افزون بر 100 میلیار ریال هزینه کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار