رئیس هیات فوتبال یزد گفت: با مشخص شدن قطعی تیم های شرکت کننده در رقابت های فوتبال ساحلی قهرمانی جام باشگاه های آسیا و اروپا (EURASIA) در یزد، این پیکارها از 26 فروردین 1397 به مدت سه روز در زمین چمن سلمان محمود آباد برگزار می کنند.
کد خبر: ۵۶۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 22 February 2018

عبدالرضا دستا، چهارشنبه شب در نشست هماهنگی میزبانی مسابقات یاد شده در یزد، افزود: در این رقابت ها تیم های لکوموتیو مسکو روسیه (قهرمان جام باشگاه های جهان) ، لوانته اسپانیا ، کاتانیا ایتالیا و مقاومت گلساپوش یزد از ایران (قهرمان سال گذشته باشگاه های اروپا-آسیا) حضور دارند. 
وی ادامه داد: برگزاری این مسابقات فرصت بسیار مناسبی برای شهر تاریخی یزد است که ظرفیت های فرهنگی و ورزشی استان به جهانیان و علاقه مندان به ورزش به نحو مطلوبی معرفی شود. 
همچنین سرپرست تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد گفت: نخستین دوره بازی های فوتبال ساحلی قهرمانی جام باشگاه های آسیا و اروپا، هفتم فروردین سال96 با حضور لکوموتیو روسیه ، اسپورتینگ پرتغال و لوانته اسپانیا برگزار شد که این رقابت ها با قهرمانی مقاومت گلساپوش یزد همراه بود. 
سید حسن میرحسینی ابراز امیدواری کرد که مسوولان اجرایی و ورزشی استان در همراهی با این باشگاه برای میزبانی این رقابت ها و معرفی یزد بیش از گذشته تلاش کنند. 
در پیکارهای یادشده تیم مقاومت گلساپوش یزد قهرمان شد و تیم های لکوموتیو مسکو و اسپورتینگ لیسبون پرتغال به ترتیب دوم و سوم شدند. 
جام فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه های آسیا و اروپا اولین رقابت های چند جانبه ساحلی جهان در سال 2018 میلادی است که برگزار می شود. 
تیم های مقاومت گلساپوش یزد ، ایفاسرام و کویر اردکان سه نماینده استان یزد در لیگ برتر ساحلی باشگاه های جمهوری اسلامی ایران هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار