کد خبر: ۵۶۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 21 February 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ 150 نفر از ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان یزد از جانبازان 70 درصد قطع نخاع عیادت کردند.
هم‌زمان با ایام فاطمیه جمعی از ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد با حضور در مرکز توان‌بخشی ثامن‌الائمه(ع) یزد با جانبازان قطع نخاع دیدار کردند.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، مهدی نشاسته گر، رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان یزد با تأکید بر اهمیت فراهم‌سازی زمینه آشنایی مددجویان تحت حمایت بافرهنگ ایثار و شهادت و توسعه برنامه های فرهنگی، گفت: 90 نفر از ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان یزد از جانبازان 70 درصد قطع نخاع عیادت کردند.
رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان یزد افزود: طی 9 ماهه نخست امسال هفت هزار مددجو در برنامه طرح فلاح، شش هزار و 240 نفر در برنامه‌های آموزش خانواده، سه هزار و 663 نفر در برنامه‌های کانون‌های فرهنگی، تربیتی و دو هزار و 200 نفر در کلاس‌های آموزش قرآن کریم شرکت کردند.
وی یادآور شد: دانش آموزان، طلاب و دانشجویان، زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل و دختران و پسران در آستانه ازدواج، ازجمله مددجویانی هستند که از برنامه‌های آموزشی و فرهنگی کمیته امداد استفاده می‌کنند.
نشاسته گر گفت: دو هزار و 230 مددجو نیز در 9 ماهه نخست امسال به اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس، 625 نفر به عتبات عالیات، 245 نفر به قم و 134 مددجو به اردوهای راهیان نور و مرقد مطهر امام (ره) و همچنین 440 نفر به اردوهای درون استانی اعزام شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار