سرپرست معاونت عمرانی استاندار یزد، با بیان این‌که عملیات ساخت سرپناه ویژه گشتی‌ها و مقرهای پلیس راه استان تا چند ماه آینده در یزد آغاز می‌شود،‌گفت: ایجاد استراحتگاه‌ها و ساختمان‌های ایمن برای پلیس‌راه امری موثر در افزایش ایمنی جاده‌ها است.
کد خبر: ۵۶۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴ 21 February 2018

«محسن صادقیان» با اشاره به ساخت پاسگاه‌های پیش ساخته پلیس‌راه در استان و کشور، اظهار کرد: همزمان با 16 استان کشور پاسگاه یزد-کرمان در محور بندرعباس به تهران به صورت ساختمان پیش ساخته بتونی به بهره‌برداری رسیده است.

وی سرعت در اجرا، ایمنی در مواقع بحران و زلزله را از جمله ویژگی‌های ساختمان‌های پیش ساخته دانست و بیان کرد: ساخت استراحتگاه و ساختمان‌های ایمن برای پلیس راه نقش مهمی در افزایش ایمنی جاده‌ها ایفا می‌کند.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار یزد، در ادامه افزود: ما در کنار دو مقوله مهم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که متولی آن ادارات کل هستند، مجموعه بسیار خوب پلیس‌راه را داریم‌ که حضور آن در جاده‌های استان و کشور با افزایش ایمنی همراه است .

این مقام مسئول در پایان ساخت مکان‌های مناسب برای پلیس‌راه در راه‌های استان را از جمله اقدامات خوب دولت و سازمان حمل و نقل جاده‌ای دانست و گفت: در کنار احداث پارکینگ‌ها و استراحتگاه‌ها سایبان‌هایی برای پلیس راه‌ها در جاده‌های استان در نظر گرفته شده که در ماه‌های آینده شاهد حضور این سایبان‌ها در کنار جاده‌ها هستیم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار