وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه بنی‌صدر هم در زمان انقلاب رفراندوم و رأی یازده‌میلیونی را مطرح می‌کرد، گفت: امروز برخی به دنبال اصلاحات آمریکایی هستند.
کد خبر: ۵۶۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 22 February 2018

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر مصلحی در سالگرد ارتحال حجت‌الاسلام یحیی زاده نماینده فقید شهرستان‌های تفت و میبد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت شهادت ایام فاطمیه، اظهار داشت: مرحوم یحیی زاده باوجوداینکه زمینه اشرافی گری داشت اما چون یک روحانی واقعی، ساده زندگی کرد.

وی افزود: در طول این چهل سال، هرروز استکبار برای مقابله با مردم ایران و ایران اسلامی توطئه‌ای را طراحی می‌کند. بدانید حکومت اسلامی به همین سادگی قابل‌دستیابی نیست.

وزیر سابق اطلاعات بابیان اینکه در اوایل انقلاب هم بنی‌صدر در مقابل ولایت و انقلاب ایستادگی و ادعای رفراندوم و یازده میلیون رأی را مطرح کرد، خاطرنشان کرد: امروز هم بعضی‌ها باز همین سخنان را مطرح می‌کنند که زیاد هم جدید نیست و کسانی که با وقاحت از رفراندوم سخن می‌گویند حرف تازه‌ای نیست؛ چراکه ملت و انقلاب در این زمینه تجربه‌ها دارد.

مصلحی مهم‌ترین مسیر انقلاب و نظام را، تشکیل حکومت اسلامی و عدالت در کشور دانست و افزود: بیداری دنیای اسلام از دیگر شاخصه‌های اصلی حکومت اسلامی است و این کاری است که شهدا و مردم و جوانان در کشورهای اسلامی انجام دادند.

وی بابیان اینکه در زمان جنگ سران مرتجع عرب بالغ‌بر 70 میلیارد دلار به صدام کمک کردند، گفت: اکنون سرگذشت این صدام جنایتکار را ببینید، اکنون نیز بازهم دشمنان نظام و انقلاب تمام تلاششان را گذاشته‌اند تا امنیت مثال‌زدنی کشور را تحت‌الشعاع قرار دهند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه اکنون‌که ایران اسلامی دارایی امنیت وصف‌نشدنی است و تمام کشورها در حسرت این امنیت هستند، اظهار داشت: اکنون استکبار تمام تلاش خود را برای بر هم زدن این امنیت می‌کند اما ما برای به دست آوردن این امنیت هزینه داده‌ایم و برای این امنیت بزرگ در منطقه خون دادیم و این امنیت رایگان نیست.

مصلحی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه باید زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر انجام گیرد، عنوان کرد: استکبار به‌شدت از این حادثه عظیم عصبانی است و تمام نخبگان و دانشمندان آن‌ها در حال بررسی این موضع که دلیل جمع شدن 25 میلیون انسان در این نقطه از زمین چیست.

وی بابیان اینکه امروز برخی به دنبال اصلاحات آمریکایی هستند و تمام نگاهشان به خارج از ایران است، گفت: برخی هنوز باور ندارند که می‌شود به توان داخلی تکیه و اعتماد کرد.

وزیر سابق اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فاطمه زهرا (س) در مسیر دفاع از ولایت به شهادت رسید و اینکه از بین یاران حضرت علی (ع) تنها کسی که از آن حضرت دفاع می‌کرد زبیر بود، گفت: بعدازاینکه 25 سال آن حضرت را خانه‌نشین کردند فتنه جمل را به راه انداخت که فتنه جمل مانند فتنه سال 88 است و علت این حرکت زبیر همان حقوق نجومی است که امروز هم با مدیران همان کاری می‌کند که با زبیر کرد و او را از یک یار و یاور حضرت علی (ع) تبدیل به یک فتنه‌گر کرد.

مصلحی با تأکید بر اینکه نفاق یکی از بزرگ‌ترین مصیبت‌ها در پیشرفت انقلاب است، تصریح کرد: امروز بعضی‌ها سر برجام با آمریکا دعوا می‌کنند اما آیا به خاطر مستکبر بودن آمریکا دعوا می‌کنند؟ نخیر! او ناراحت است که چرا نمی‌گذارید من کارم را به نتیجه برسانم و این چهره نفاق است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار