استاندار یزد:
استاندار یزد گفت: اولویت مهم در زمان حال مسائل اقتصادی ، ایجاد اشتغال پایدار و رفع معضل بیکاری است که باید مدیران دستگاه های اجرایی با تلاش مضاعف، تمام وقت خود را صرف آن کنند.
کد خبر: ۵۶۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 21 February 2018

محمود زمانی قمی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری استان یزد با قدردانی از تلاش های انجام شده به سیاست های دولت اشاره کرد و افزود: مهمترین محور برنامه های دولت و مسئله کشور ، حل مسائل و معضلات اقتصادی و ایجاد اشتغال و حل بیکاری است که باید در استان یزد نیز توسط مسوولان پیگیری شود.
وی ادامه داد: مسولان اجرایی نه در شعار که باید در عمل با جدیت و برنامه ریزی و بهره گیری از تمام ظرفیت های استان برای ایجاد اشتغال پایدار و مورد نیاز و حل معضل بیکاری بیش از گذشته وظایف خود را انجام دهند.
استاندار یزد تاکید کرد: آن چه که در زمان کنونی مردم ما از مسوولان اجرایی می خواهند ، غلبه بر مسئله بیکاری ، ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار و حل مسائل و نیازها با اخلاص و ایمان کامل است که باید در استان پیگیری شود .
زمانی قمی گفت: دشمنان در برهه کنونی از تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی به دنبال تبلیغ این موضوع هستند که بگویند نظام ما ناکارآمد است بنابراین باید مدیران برای نشان دادن توانایی ها و حل مسائل بدون وقفه وظایف خود را اجرایی کنند.
استاندار یزد تاکید کرد: اتمام طرح های نیمه تمام و بخصوص طرح های تولیدی و اقتصادی که بیش از 60 درصد یشرفت فیزیکی دارد باید توسط مسوولان امر برای اتمام آنها فعالیت های لازم انجام گیرد که قطعا نقش مهمی در تولید و اشتغال دارد.
زمانی قمی گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و برون شهری ، توجه به طرح های گردشگری ، تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری ، برنامه ریزی برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1397 ، توجه به فقرا و ایتام در سطح استان و پیگیری برای جذب اعتبارات ملی مور توجه خاص مدیران قرار گیرد.
وی بیان کرد: فعالیت های همراه با برنامه توسط شهرداری یزد انجام می شود که قطعا مورد حمایت است و باید در سطح استان برای مردم در امور مختلف با همکاری دستگاه های مختلف اقدام های شایسته به عمل آید .
در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد ، شهردار یزد و مدیران کل بازرسی ، کمیته امداد امام خمینی (ره) و میراث فرهنگی و صنایع دستی استان به ارائه گزارش در حوزه های مختلف پرداختند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار