معاون استاندار یزد:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: حضور خیرین در عرصه ورزش و توسعه زیرساخت‌های ورزشی بیشتر از سایر عرصه‌ها ضرورت دارد.
کد خبر: ۵۶۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 21 February 2018

 «محمد علی طالبی» در آیین تجلیل از خیران ورزشی‌یار استان با قدردانی از فعالیت آنها در سال‌های قبل در ساخت، تکمیل و تجهیز مکان های ورزشی، تاکید کرد: خیران ورزش یار و ورزشی‌ساز کارهای بسیار خوبی انجام داده‌اند که همچنان باید در این عرصه مهم مشارکت داشته باشند.

وی اظهار كرد: اعتقاد دارم که کمک به توسعه ورزش یکی از جاهایی است که بیشتر از هر عرصه دیگری ضرورت حضور خیرین را می‌طلبد . 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: بعد از مشارکت خوب خیرین استان در مدرسه‌سازی، مسجد و حسینیه سازی و فعالیت‌های مذهبی، به دنبال این هستیم که در سطح استان و کشور خیرین در مسائل اجتماعی حضور پیدا کنند و یکی از عرصه‌های مهم اجتماعی که نقش مهمی در سلامت و نشاط جامعه دارد، ورزش است که حضور و حمایت خیرین در آن بسیار ضروری است . 

وی ادامه داد: از برنامه‌های مهم مورد تاکید و حمایت دولت، زمینه‌سازی، حمایت و همراهی مناسب از خیران، مشارکت در اجرای طرح‌های مختلف خصوصاً در حوزه ورزش است.

«مسعود شریعتی» مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: طبق سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت ورزش و جوانان ، تکمیل و تجهیز طرح‌های مختلف ورزشی برای مشارکت خیران و استفاده همگانی به خیران علاقه‌مند واگذار می‌شود . 

وي یادآور شد: با توجه به تعداد طرح‌های ورزشی نیمه تمام، دولت به تنهایی قادر به تکمیل این طرح ها نیست بنابراین خیران با ورود به موضوع نسبت به ساخت‌، تکمیل و تجهیز طرح های ورزشی نیمه تمام استان کمک شایانی در این بخش انجام دادند . 

شريعتي از همکاری خیران در ساخت فضاهای ورزشی و همراهی تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی قدردانی کرد و با اشاره به اهمیت تقویت و گسترش رشته های ورزشی بر تداوم همکاری‌ها تاکید کرد . 

گفتني است؛ در اين مراسم با اهدای لوح سپاس از خیران ورزشي‌ساز و ورزش یار و همچنین فرمانداران شهرستان‌ها تجلیل و قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار