نیروهای پلیس در عملیاتی بعد از پایان ضرب الاجل تعیین شده برای متفرق شدن آشوب گران در حوالی خیابان پاسداران ، آتش فتنه دراویش داعشی را خاموش کرد.
کد خبر: ۵۶۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 20 February 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ دقایقی پیش به دنبال عملیات پلیس، دراویشی که از روز گذشته با اقداماتی اخلال‌گرانه در محدوده خیابان پاسداران تعدادی از خیابان‌های فرعی را مسدود کرده بودند و با روشن کردن آتش و ایجاد موانع باعث سلب آرامش اهالی شده بودند، متفرق و تعدادی هم دستگیر شدند.

براساس این گزارش، طی ساعات گذشته و به دلیل چندین حمله از سوی این افراد به نیروهای پلیس و زیر گرفتن ماموران متاسفانه علاوه بر 3 نیروی پلیس، یکی از نیروهای بسیج نیز به شهادت رسید.

همچنین یکی دیگر از نیروهای بسیجی در حمله دراویش با سلاح سرد مورد اصابت قرار گرفت و به شهادت رسید.

در حال حاضر با اتمام عملیات پلیس، نیروهای شهرداری در حال پاکسازی گلستان هفتم و انتقال چندین خودروی به آتش کشیده شده هستند.

به گزارش خبرنگار تسنیم، تعدادی از ماموران پلیس، نیروهای بسیج و دستگیرشدگان نیز با توجه به درگیری‌های رخ داده به مراکز درمانی منتقل شدند.

هویت راننده اتوبوس مشخص شد

راننده اتوبوسی که به صورت وحشیانه به مردم و ماموران نیروی انتظامی در خیابان پاسداران حمله کرد، فردی به نام «یاور محمد ثلاث» از پیروان فرقه دراویش گنابادی است.

3 شهید زیر 20 سال نیروی انتظامی در جنایت دراویش/ دستگیری قاتل در کسری از زمان +هویت و عکس قاتل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار