رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به کاهش بودجه جاری امسال شهرداری یزد نسبت به سال گذشته، گفت: پرهیز از هرگونه تشریفات و اصراف در دستور کار مسئولان و دست‌اندرکاران شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد قرار گیرد .
کد خبر: ۵۶۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 20 February 2018

«غلامعلی سفید» در جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر یزد که با موضوع اعلام بودجه نهایی سال 97 شهرداری یزد برگزار شد، با بیان این‌که بودجه امسال شهرداری باید صرفا فقط کاری باشد، اظهار کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران شهرداری پرهیز از هرگونه تشریفات و اصراف را در دستور کار خود قرار دهند .

وی با اشاره به این‌که درآمد شهرداری از تک تک مردم تهیه و تأمین می‌شود، افزود: استفاده درست و بهینه از سرمایه مردم امانتی مهم در دست شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد است .

رییس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه با بیان این‌که خوشبختانه در این دوره شورای اسلامی شهر یزد حساسیت بسیار زیادی برای استفاده از صرف هزینه وجود دارد، گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده درصدی از بودجه امسال شهرداری یزد برای خلاقیت و ایده‌پردازی به منظور توسعه شهری اختصاص یافته است .

این مقام مسئول با بیان این‌که بودجه جاری شهرداری یزد در سال 97 نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، گفت: بودجه جاری امسال شهرداری یزد سیاستی انقباظی دارد . 

سفید در پایان سخنان خود حمایت از ایده‌های توسعه‌ای در حوزه‌های مختلف شهری را یکی از رویکردهای بودجه 97 شهرداری یزد دانست و بیان کرد: برای اولین بار به مرکز خلاقیت شهرداری یزد ردیف بودجه اختصاص داده شده است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار