توفان، بخش هایی از استان یزد را در نوردید
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد گفت: توفان در 24 ساعت گذشته با سرعت 72 کیلومتر بر ساعت، شهرهای یزد، ابرکوه و عقدا را در نوردید.
کد خبر: ۵۶۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 19 February 2018

به گزارش تابناک یزد، محمدعلی مدبر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرعت وزش باد و توفان در شهرهای مروست، هرات و میبد نیز به ترتیب 68، 61 و 58 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسید.
وی سرعت وزش باد در شهرهای مهریز و بافق را نیز 54 کیلومتر بر ساعت اعلام و ادامه داد: وضعیت امروز (دوشنبه) هوا در استان همانند روز گذشته است و وزش باد شدید و بارش های پراکنده در مناطق کوهستانی و جنوب استان پیش بینی می شود. 
وی اضافه کرد: میزان بارش باران در مناطق کوهستانی منشاد، بنادک سادات و گل افشان به ترتیب 6.5، 6 و چهار میلیمتر و در مناطق جنوبی کرخنگان و چنار ناز به ترتیب 3 و 2.5 میلیمتر ثبت شده است.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد گفت: از پس فردا (چهارشنبه) شاهد روند افزایش دما به میزان سه تا چهار درجه سانتیگراد در استان خواهیم بود.
مدبر با بیان اینکه دمای هوای شهر یزد هم اکنون 21 درجه سانتیگراد است، افزود: دمای هوای مرکز استان در 24 ساعت آینده حداکثر 23 و حداقل هشت درجه سانتیگراد پیش بینس شده است.
بادهای فصلی، اواخر و اوایل هر سال، دشت یزد - اردکان را در بر می گیرد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب کشور قرار دارد./22

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار