معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه یزد گفت: عدم توجه به مسائل فرهنگی در داخل وسایل نقلیه از معضلات کشور است .
کد خبر: ۵۶۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 19 February 2018

حجت الاسلام«سیدمحمدمحسن حسینی‌پور» در نشست رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد با مدیر حوزه علمیه استان، فرهنگ سازی اجرای قوانین در کشور را امری بسیار مهم و ضروری دانست و اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در کشور قبل از انجام هر کاری می‌تواند تأثیرات مثبت بیشتری داشته باشد .

وی‌ با اشاره به این‌که در بیان قوانین و مسائل شرعی نیاز به فرهنگ‌سازی در کشور هستیم، افزود: با بیان بعضی طرح‌ها در کشور می‌بینیم که یا مردم توجیه نیستند و یا طرح ارائه شده با نواقصی روبه رو است که این عوامل نارضایتی‌هایی را در بین مردم به وجود می‌آورد .

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه یزد با تأکید بر این‌که وضعیت دست‌اندازها در سطح شهر یزد اصلاً مناسب نیست،‌گفت: اصلاً مشخص نیست که برای ساخت این‌گونه دست‌اندازها آیا استانداردی در نظر گرفته شده یا خیر .

حجت الاسلام حسینی پور خاطرنشان کرد: امروزه قوانینی در راهنمایی و رانندگی وضع می‌شود که اطلاع رسانی صورت نمی‌گیرد و فرد پس از جریمه شدن متوجه قوانین جدید در حوزه راهنمایی و رانندگی کشور می‌شود که باید نسبت به این مسئله نیز توجه ویژه و خاص داشت .

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه یزد گفت: عدم توجه به مسائل فرهنگی در داخل وسایل نقلیه از دیگر معضلات کشور است و افراد بدون توجه به مسائل فرهنگی و شرعی با خود حیوانات مختلف را همراه و در سطح شهر به نمایش می‌گذارند و یا با نصب سیستم‌های صوتی گوش خراش، به پخش صوت‌های نامتعارف با صدای بلند اقدام می‌کنند که این مسائل نیز باید مورد توجه راهنمایی و رانندگی قرار گیرد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
نون دونی جدید برای دوربین ها پیدا شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار