فرماندار بافق گفت: بسیج همه دستگاه های شهرستان در استقبال با شکوه از شهدای گمنام الزامی است و میزبانی از شهدا افتخاری برای مردم است.
کد خبر: ۵۶۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 19 February 2018

محمد زاده رحمانی به مناسبت استقبال از 2 شهید گمنام از سوی مردم بافق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عزت کنونی ایران اسلامی به برکت خون شهیدان است و مردم بافق بی‌صبرانه منتظر استقبال گرم و تاریخی از شهدای گمنام هستند.
وی یادآور شد: تمام‌ تمهیدات لازم برای استقبال از پیکرهای مطهر و پاک فرزندان روح‌الله در شهرستان اندیشیده شد، مردم با شور و شوق زیادی آماده میزبانی از این دلاور مردان دوران دفاع مقدس هستند.
وی تصریح کرد: پیکر پاک این لاله‌های گمنام عصر دوشنبه در شب شهادت دخت گرامی رسول مکرم اسلام با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران ، بسیجیان ، فرهنگیان ‌، دانش‌ آموزان و مردم قدرشناس بافق تشییع و به خاک سپرده می‌شود.
زاده رحمانی افزود: شهدای گمنام در زمان جنگ تحمیلی با جانفشانی خود از نظام دفاع کردند و امروز عطر وجود پاکشان موجب هدایت نسل جوان در جنگ نرم است.
فرماندار بافق با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت نقش بارزی در اتحاد و یکپارچگی ملت ایران در برابر ‌تبلیغات بیگانگان دارد، ‌خاطر نشان کرد: دشمنان قسم خورده نظام همواره به دنبال تضعیف روحیه شهادت طلبی و ایثار در بین مردم هستند.
به گزارش ایرنا، شهرستان بافق امروز یکشنبه میزبان 2 شهید گمنام است و مراسم استقبال از شهدا ساعت 3 بعد از ظهر از میدان غدیر تا امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد.
در ادامه آیین استقبال، مراسم شبی با شهدا در امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار و سپس پیکر شهدا به مبارکه منتقل و مراسم تشییع ساعت سه بعد از ظهر روز دوشنبه از مسجد صاحب‌ الزمان(عج) مبارکه به سمت پارک نطقی انجام و در آرامگاه ابدی به خاک سپرده می شوند.
پیکر این شهدا از مناطق عملیاتی رمضان در شرق بصره و والفجر 8 در فاو تفحص و به شهر بافق منتقل شده است. 
با خاکسپاری این 2 شهید گمنام ، تعداد شهدای گمنام بافق به 16 تن افزایش می یابد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار