مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد خبر داد:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از کاهش ۸۰۰ موردی پرونده‌های تخلف صنفی در یزد خبر داد.
کد خبر: ۵۶۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 18 February 2018

به گزارش تابناک یزد، غلامرضا سالاری امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به منظور ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در تعزیرات حکومتی استان یزد از کاهش تعداد پرونده‌های تخلفات صنفی در این استان خبر داد و اظهار داشت: تا پایان دیماه امسال، ورودی پرونده‌های تخلفی استان یزد نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک به ۸۰۰ مورد کاهش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: در مقابل در بخش وصولی پرونده‌ها، امسال نسبت به سال قبل با افزایش قابل توجه وصولی مطالبات روبرو بوده ایم.

بنابه گزارش خبرنگار مهر، سالاری ادامه داد: در ارتباط با پرونده‌های مختومه هم خوشبختانه کاملا به روز هستیم و تقریبا تمام پرونده‌های وصولی بررسی شده و اقدامات لازم در ارتباط با این پرونده‌ها انجام شده است.

وی افزود: تعزیرات حکومتی در سه زمینه صلاحیت فعالیت دارد که نخستین مورد آن بررسی و رسیدگی به پرونده‌های تخلفات صنفی شامل مغازه‌ها در زمینه گران‌فروشی و عدم درج برچسب و موارد دیگر است./22

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد عنوان کرد: با توجه به اینکه یزد در مسیر مواصلاتی کشور قرار دارد، پرونده‌هایی در این زمینه داریم که در ارتباط با قاچاق تشکیل شده و نسبت به آن رسیدگی لازم صورت گرفته است.

سالاری افزود: رسیدگی به پرونده‌های بهداشتی و تخلفات دارویی، پزشکی و درمانی یکی دیگر از صلاحیت‌های این اداره است که در این زمینه هم اقدامات لازم صورت پذیرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار