استاندار یزد با اشاره به اینکه مدیرانی که نمی‌توانند دستور رئیس جمهور را درست انجام دهند کار را واگذار کنند گفت: از ارائه آمارهای کلیشه ای پرهیز شود.
کد خبر: ۵۶۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 18 February 2018

محمود زمانی قمی پیش از ظهر امروز در کارگروه اشتغال استان یزد که با حضور حمید کلانتری معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) با تأکید بر اینکه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان باید با ماقبل متفاوت و حرکت جدید داشته باشد اظهار داشت: جلسات باید هفتگی باشد و هر زمان و یا روزهای تعطیل هم که باشد مشکلی ندارد و مدیران دستگاه‌ها باید خود را به خوبی آماده ارائه مطالب کنند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: تا الآن این طرح‌های ارائه شده در کارگروه‌های اشتغال استان نشان از جایگاه ما در فعالیت در عرصه اشتغال است و همه باید پاسخگو باشند.

رئیس کارگروه اشتغال استان یزد با بیان اینکه دستگاه‌های اقتصادی هم باید وارد کار شوند گفت: برای اینکه بتوانیم مشکلات اشتغال استان که مهمترین مسئله است به خوبی و با تلاش همه دستگاه‌ها عمل کرد تا شاهد پیشرفت روزافزون در این زمینه باشیم.

وی با اشاره به اینکه تیم اقتصادی استان را به خوبی رصد می کنیم افزود: تلاش ها در استان یزد باید شبانه روزی باشد و هر دستگاهی نتواند دستور رئیس جمهور محترم را درست انجام دهد باید کار را واگذار کند.

زمانی قمی تأکید کرد: برای همه دستگاه‌ها تقسیم کار می کنیم و از سوی رئیس جمهور محترم دستور داده شد که اگر در استانی زمین دولتی وجود دارد بگیرید و به سرمایه گذاری اختصاص دهید تا به نتیجه برسید.

استاندار یزد تصریح کرد: در این چند ماه باید جدی تر از گذشته فعالیت کنیم و همه بدانند که دستورات رئیس جمهور بسیار مهم است و پیگیری دستورات و اجرای آن در استان ضروری است.

رئیس کارگروه اشتغال استان یزد با تأکید بر اینکه برای غلبه بر بیکاری باید به خوبی تلاش کرد گفت: برای سال 97 باید برنامه داشته باشیم و سیاست اصلی استان یزد اشتغال است.

وی با اشاره به اینکه باید از ارائه گزارشات کلیشه ای پرهیز شود افزود: باید دید که در طرح‌ها هدفمان چیست و همه باید تلاش کنند و عملکرد بانک ها را مورد بررسی قرار می دهیم و نتیجه را به دولت منعکس می کنیم تا نتیجه را به دست بیاوریم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار