150 نفر از ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد یزد از جانبازان 70 درصد قطع نخاع عیادت کردند .
کد خبر: ۵۶۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 18 February 2018

 هم‌زمان با ایام فاطمیه جمعی از ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد با حضور در مرکز توان‌بخشی ثامن‌الائمه(ع) یزد با جانبازان قطع نخاع دیدار کردند . 

«مهدی نشاسته گر» ريیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان یزد با تأکید بر اهمیت فراهم‌سازی زمینه آشنایی مددجویان تحت حمایت بافرهنگ ایثار و شهادت و توسعه برنامه‌های فرهنگی، گفت: 90 نفر از ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان یزد از جانبازان 70 درصد قطع نخاع عیادت کردند . 

وي افزود: در 9 ماهه نخست امسال هفت هزار مددجو در برنامه طرح فلاح، شش هزار و 240 نفر در برنامه‌های آموزش خانواده، سه هزار و 663 نفر در برنامه‌های کانون‌های فرهنگی، تربیتی و دو هزار و 200 نفر در کلاس‌های آموزش قرآن کریم شرکت کردند . 

وی یادآور شد: دانش‌آموزان، طلاب و دانشجویان، زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل و دختران و پسران در آستانه ازدواج، ازجمله مددجویانی هستند که از برنامه‌های آموزشی و فرهنگی کمیته امداد استفاده می‌کنند .

نشاسته‌گر گفت: دو هزار و 230 مددجو نیز در 9 ماهه نخست امسال به اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس، 625 نفر به عتبات عالیات، 245 نفر به قم و 134 مددجو به اردوهای راهیان نور و مرقد مطهر امام (ره) و همچنین 440 نفر به اردوهای درون استانی اعزام شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار