مخاطبان تلویزیون در نوروز ۹۷ شاهد پخش چند سریال جدید خواهند بود.
کد خبر: ۵۶۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳ 18 February 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ یکی از سریال های موفق در سری پنجم این بار روایتی از خانواده معمولی را به تصویر می کشد که به همراه دوستان، سفر اودیسه وارشان به خارج از کشور را بیان می کند. ملاقات با گروهک تروریستی داعش تنها بخشی از این غافلگیری بزرگ است و باید دید با وجود پرداخت موضوع این گروهک تروریستی در برخی آثار جشنواره فیلم فجر سیروس مقدم چگونه این گروه را در قاب تلویزیون به تصویر کشیده است.

شبکه یک و سریال پایتخت 5

یکی از سریال های موفق در سری پنجم این بار روایتی از خانواده معمولی را به تصویر می کشد که به همراه دوستان، سفر اودیسه وارشان به خارج از کشور را بیان می کند. ملاقات با گروهک تروریستی داعش تنها بخشی از این غافلگیری بزرگ است و باید دید با وجود پرداخت موضوع این گروهک تروریستی در برخی آثار جشنواره فیلم فجر سیروس مقدم چگونه این گروه را در قاب تلویزیون به تصویر کشیده است.

شبکه دو، کلاه قرمزی و آرماندو

کلاه قرمزی" اثری است که پخش آن از این شبکه برای نوروز هنوز قطعی نشده است. موضوعی که مهدی برقعی یکی از عروسک گردانان این برنامه گفته است، خبر موثقی درباره زمان دقیق پخش کلاه قرمزی ندارم . امیدوارم مشکلات حل شود و این برنامه در نوروز 97 پخش شود.

آرماندو

"آرماندو" سریال دیگر شبکه دو است که در دست بررسی برای پخش است.

ایرج محمدی تهیه کننده آرماندو: آرماندو در حال حاضر در مراحل فنی قرار دارد و پخش آن بستگی به کنداکتور پخش برنامه ها در نوروز 97 دارد اما باید دید مسئولان در این باره چه تصمیمی می گیرند.

شبکه سه، دیوار به دیوار ۲

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "دیوار به دیوار ۲" به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی حمید رحیمی‌نادی در حالی ظرف روزهای پیش رو به مرز 50 درصد می رسد که گروه تولید این سریال همچنان در لوکیشن اصلی پروژه و در خانه ای بزرگ در خیابان دولت حضور دارند.

شبکه پنج "هیئت مدیره"

"هیئت مدیره" به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی مهران رسام تصویربرداریش را در منطقه 22 تهران آغاز کرد. بزرگترین غافلگیری این سریال به نام بازیگرانش بر می گردد جایی که احسان کرمی برای اولین بار مقابل دوربین یک سریال قرار گرفته است. "هیئت مدیره"، 30 قسمت خواهد داشت و روایت‌گر قصه زوج جوانی است که با نقل مکان به ساختمانی جدید درگیر اتفاقاتی تازه می‌شوند.

آی‌فیلم، سریال تلویزیونی شب عید

شب عید اثر جدید سعید آقاخانی سریالی است که به نظر می رسد شبکه آی‌فیلم یکی از کاندیداهای پخش برای آن است که اگر این اتفاق بیفتد این شبکه در نوروز 97 با سعید آقاخانی قصد سورپرایز در تلویزیون دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار