رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد از برگزاری "همایش یزد میراث جهانی " در ماه پایانی امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۶۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳ 17 February 2018

به گزارش تابناک یزد، معصومه طباطبایی ظهر امروز در همایش ملی سبک زندگی و سلامت در استان یزد با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است اظهار داشت: همه می‌دانند که این دانشگاه از توانایی‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوب در کشور در حال فعالیت است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: خوشبختانه در استان یزد هم افزایی خوبی بین دانشگاه اسلامی و سازمان‌های انجام گرفته و این هم افزایی با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف در استان یزد توانسته دستاوردهای چشمگیری را در پی داشته باشد و مطمئناً اگر باز هم ادامه یابد شاهد دستاوردهای بیشتر و بهتر برای استان یزد باشیم.

بنابه گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، وی خاطرنشان کرد: سبک زندگی و سلامت به عنوان اولین همایش ملی یکی از افتخاراتی است که دانشگاه آزاد اسلامی بتواند برگزار کننده آن باشد و با توجه به شعار که اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است برگزاری این همایش را در استان یزد به فال نیک می‌گیرید.

طباطبایی با اشاره به اینکه خیلی از مسائل در جامعه به سبک و نوع زندگی انسان‌ها باز می‌گردد گفت: اگر بخواهیم در بخش‌های مختلف مانند خانواده، مسکن، الگوی مصرف، در دانشگاه، فعالیت‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره به خوبی عمل کنیم باید بررسی‌های هر رشته‌ها مجزا و با دقت پیگیری کنیم و سپس می‌توانیم نتایج آن را مشاهده کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد به سخنان رهبر معظم انقلاب در ارتباط با سبک زندگی اسلامی مباحث بسیار زیادی را مطرح کردند اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در 18 موضوع مختلف مثل رفتار در خانواده، پوشش، سفر، خوراک، ازدواج و غیره مطرح کردند که اگر به خوبی بررسی شود می‌توانند سبک زندگی اسلامی را در کشور اجرا کند.

وی با اشاره به اینکه در این همایش مقالات بسیار خوبی ارسال و سطح آثار ارسالی به همایش از کیفیت خوبی برخوردار بود گفت: همایش یزد میراث جهانی با همکاری میراث فرهنگی در ماه پایانی امسال برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار