حجت الاسلام حاج سیدمحمد رضوی یکی از مبارزان برجسته در دوران انقلاب بود که عمری را در راه تبلیغ دین اسلام سپری کرد.
کد خبر: ۵۶۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳ 16 February 2018
به گزارش تابناک یزد، پیکر روحانی مبارز و خستگی ناپذیر عالم عامل حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدمحمد رضوی بهابادی با حضور مردم قدرشناس و مسئولان شهرستان بهاباد از مقابل مسجد انقلاب تا گلزار شهدا بهشت محمدی بهاباد تشییع و پس از اقامه نمازبر پیکرش به خاک سپرده شد.
حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدمحمد رضوی یکی از مبارزان برجسته در دوران انقلاب بود و از مبارزان انقلابی دوران ستم شاهی به شمار می آمدکه عمری را در راه تبلیغ دین اسلام سپری کرد و ذاکر امام حسین (ع) بود.
امام جمعه و فرماندار بهاباد به مناسبت درگذشت حجت الاسلام حاج سیدمحمد رضوی بهابادی، یکی از روحانیون مبارز و خستگی ناپذیر پیام تسلیت صادر نمود و ضایعه این عالم ربانی را تسلیت گفتند.
آيين ترحيم حجت الاسلام والمسلمين حاج سيدمحمد رضوي بهابادي امروز جمعه 27بهمن ماه با حضور دکتر طالبي معاون سياسي امنيتي استاندار يزد، حجت الاسلام حسيني کوهستاني مديرکل تبليغات اسلامي استان يزد، فرماندار روحانيونو اقشار مختلف مردم ولايت مدار بهاباد در مسجد انقلاب اين شهر برگزارشد.
به همين مناسبت از سوي آيت الله ناصري نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد زماني قمي استاندار يزد پيام هاي تسليت جداگانه صادر شد
متن پيام تسليت آيت الله ناصري در پي درگذشت حجت الاسلام و المسلمين رضوي بهابادي بدین شرح است. 
إِنَّا للّه وإِنّا إِلَيهِ رَاجِعُونَ
خبر درگذشت عالم عامل حضرت حجت الاسلام و المسلمين حاج آقاي سيدمحمد رضوي بهابادي که عمر پر برکت خود را در راه گسترش شريعت نبوي و سيره علوي گذراند موجب تأثر و تأسف گرديد. خداوند آن عالم بزرگوار را در اعلي عليين جاي دهد و از سربازان امام علي (عليه السلام)  و از ياران و اصحاب حضرت سيدالشهدا (عليه السلام) قرار دهد.
اينجانب رحلت اين روحاني شريف را به مردم عزيز بهاباد و روحانيت آن ديار و به خانواده گرامي آن مرحوم تسليت عرض مي کنم و سفارش مي نمايم که مردم در بزرگداشت و مراسمي که بمناسبت رحلت ايشان برگزار مي شود شرکت همه جانبه داشته باشند. 
تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام حاج سید محمد رضوی بهابادی در بهاباد + تصاویر
 
                                                         
تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام حاج سید محمد رضوی بهابادی در بهاباد + تصاویر
 
تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام حاج سید محمد رضوی بهابادی در بهاباد + تصاویر                                           
تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام حاج سید محمد رضوی بهابادی در بهاباد + تصاویر
 
 
//خبرگزاری صداوسیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار