گفته بودم پرسپولیس از جدایی طارمی ضربه نمی‌خورد
وی با تمجید از خط حمله پرسپولیس عنوان کرد: گفته بودم جدایی مهدی طارمی به ضرر پرسپولیس تمام نخواهد شد چرا که این تیم دو مهاجم خیلی خوب در خط حمله دارد. علیپور که شاگرد خود من بوده و بارها گفته‌ام او شایستگی‌های زیادی دارد و آینده‌اش درخشان است. منشا هم رفته رفته در پرسپولیس جا افتاده و تبدیل به همان بازیکن فصل قبل پیکان شده است. منشا کلاس فوتبالی بالایی دارد و با علیپور زوج خیلی خوبی را تشکیل داده‌اند. اگر چه نباید از زحمات دیگر بازیکنان پرسپولیس که دوران اوج‌شان را سپری می‌کنند به سادگی گذشت.

پرسپولیس را نباید تحت فشار گذاشت
شاهرودی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس توان قهرمانی در آسیا را دارد یا نه؟ گفت: قدر مسلم قهرمانی در آسیا کار بسیار سختی است از این جهت که تیم‌های عربی هزینه هنگفتی در جذب بازیکنان خارجی می‌کنند و همین نفرات هستند که بازی‌ها را برای آنها در می‌آورند. فصل گذشته هم دیدید که تیمی مثل الهلال چه نفرات خارجی خوبی داشت. نباید پرسپولیس را خیلی تحت فشار گذاشت که حتما باید قهرمان آسیا شود. مسلما برانکو برای این رقابت‌ها برنامه خاصی دارد و می‌خواهد قدم به قدم و بازی به بازی پیش برود. من مطمئن هستم که پرسپولیس در آسیا همه ما را سربلند خواهد کرد.

تیم‌ها پرسپولیس را الگوی خود قرار دهند
پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان باید پرسپولیس را الگوی خود قرار دهند، تصریح کرد: شخصا آرزو می‌کنم همه تیم‌هایی ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان از گروه خود صعود کنند اما واقعیت این است که پرسپولیس یک سروگردن از تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان بالاتر است و خودش را به سطحی رسانده که همه آسیا از آن تعریف و تمجید می کنند. قدر مسلم نقش برانکو در این زمینه غیر قابل انکار است و باید از او تقدیر کرد. تیم‌های دیگر هم باید پرسپولیس را الگوی خود قرار داده و با سپردن تیم‌شان به مربی بزرگ چند سالی به وی فرصت دهند تا تیمش را بسازد.

صحبت‌های ساکت اصلا من را قانع نکرد
شاهردوی به مناظره اخیر علی کریمی و محمدرضا ساکت اشاره کرد و یادآور شد: این مناظره ابهامات فراوانی را برای بینندگان داشت. اول اینکه هیچ یک از پاسخ‌های ساکت اصلا من را قانع نکرد و به نظرم حرف‌هایی که علی کریمی زد نشان داد فساد در فوتبال زیاد بوده و بهتر است مسئولان قضایی به این مسائل ورود کنند. وقتی این همه ابهام در فدراسیون فوتبال و اقدامات آنها وجود دارد نمی‌شود انتظار داشت که فساد از فوتبال پاک شود. من چند سال است که از باشگاه‌های راه‌آهن و مشکی‌پوشان شکایت کرده‌ام اما فقط به نفعم رای دادند و هیچ پولی از سوی این باشگاه‌ها پرداخت نشد. تاج به من گفت جلوی بازی این تیم‌ها را خواهد گرفت که این اتفاق رخ نداد. کمیته انضباطی فقط می‌گوید اگر شکایت دارید پول را واریز کنید تا به آن رسیدگی کنیم اما رایی که صادر می‌کند اجرا نمی‌شود. اتفاقی که فقط در فوتبال ما رخ می‌دهد.

کی‌روش باید از کریمی عذرخواهی کند
بازیکن پیشین تیم ملی خاطرنشان کرد: مورد تاسف بار دیگری که باید به آن اشاره کنم مربوط به اظهارات کارلوس کی‌روش علیه کریمی می‌شود. خیلی بد است که سرمربی تیم ملی که خارجی است در یک برنامه پربیننده تلویزیون به اسطوره ورزش یک کشور توهین می‌کند. او با این کار شخصیتش را نشان داد و خودش را از چشم خیلی از طرفداران فوتبال انداخت. دیدید که در بازی پرسپولیس چقدر علیه کی‌روش شعار دادند و دلیلش هم توهین او به کریمی بود. کاری به نتایج تیم ملی با کی‌روش ندارم و فقط صحبتم این است که کی‌روش نباید آن صحبت‌ها را می‌کرد. کی‌روش هواداران پرسپولیس را دیگر پشت خود نخواهد دید و اگر می‌خواهد طرفداران پرسپولیس را پشت خود ببیند باید از کریمی در رسانه‌ها عذرخواهی کند.

داوری به ضرر سپیدرود نشود
وی تاکید کرد: علی کریمی حرف‌هایی را به زبان آورده که حرف دل همه اهالی فوتبال است. او خواستار روشن شدن خیلی از مسائل است. امیدوارم برخی مسائل باعث نشود داوران در بازی‌های سپیدرود دچار اشتباهات بزرگ شده و به این تیم ضربه بزنند. در هفته‌های پایانی یک اشتباه کوچک می‌تواند سرنوشت تیم‌ها را رقم بزند و داوران باید در قضاوت خود وجدان را سرلوحه کاری‌شان قرار دهند.