در کنگره ملی شهید شاخص کشور انجام شد؛
کنگره ملی شهید شاخص کشور، شهید محمدحسین ذوالفقاری، کوچکترین شهید رزمنده دوران دفاع مقدس در یزد برگزار و از خانواده این شهید همچنین شهید علیرضا ذوالفقاری تجلیل شد.
کد خبر: ۵۶۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹ 14 February 2018

به گزارش تابناک یزد، کنگره ملی شهید محمدحسین ذوالفقاری، شهید شاخص کشور امروز در پردیس بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به همت سپاه الغدیر استان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد، از پدر شهید محمدحسین ذوالفقاری، کوچکترین رزمنده شهید دوران دفاع مقدس همچنین شهید علیرضا ذوالفقاری تجلیل شد.

بنابه گزارش خبرنگار مهر، در مراسم تجلیل از پدر این دو شهید والامقام، سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار جمیری، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، معاون وزیر آموزش و پرورش، معاون استاندار یزد، امام جمعه محمدآباد یزد، حجت الاسلام اعرافی و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

در این مراسم پدر شهید ذوالفقاری ضمن قدردانی از حضور همه شرکت کنندگان در این کنگره ملی اظهار داشت: دعای خیر شهید محمدحسین و شهید  علیرضا ذوالفقاری بدرقه راه همه مسئولان و دانش آموزان خواهد بود.

در این مراسم همچنین از کتاب «س مثل سقا» نوشته زهرا علمدار، شامل نگاهی به زندگی و وصایای شهید ذوالفقاری رونمایی شد.

به گزارش مهر، شهید ذوالفقاری متولد سال ۱۳۴۸ بود و در سال ۱۳۶۰ در سن ۱۲ سالگی در جبهه های نبرد حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل شد.

این شهید والامقام در ماه محرم متولد شد و در ماه محرم نیز به شهادت رسید و در جبهه ها نیز کار سقایی برای رزمندگان انجام می داد.

شهید محمدحسین ذوالفقاری متولد شهرستان میبد بود و برادر وی، علیرضا ذوالفقاری نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار