مدیر بیمارستان امام جعفر صادق میبد خبر داد
مدیر بیمارستان امام جعفر صادق میبد از آغاز عملیات اجرایی ارتقای فیزیکی اورژانس این بیمارستان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 14 February 2018

به گزارش تابناک یزد، ذبیح‌الله برجسته ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی اورژانس بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد، اظهار داشت: با توجه اجرای طرح تحول سلامت در کشور، بیمارستان میبد نیز با ازدحام زیاد بیماران سرپایی و بستری و کمبود شدید تخت روبرو شده است.

وی افزود: با توجه به ازدحام زیاد بیماران به‌ناچار در درمانگاه قدیم این بیمارستان به‌طور موقت یک اورژانس جهت بیماران سرپایی احداث گردید که البته به دلیل بعد مسافت از اورژانس اصلی و با توجه به کمبود پزشک و پرستار هم برای بیماران و هم کادر بیمارستان مشکلاتی ایجاد کرد.

بنابه گزارش خبرگزاری فارس از میبد، مدیر بیمارستان امام جعفر صادق میبد عنوان کرد: برای رفع این مشکلات به وجود آمده تصمیم برافزایش فضای فیزیکی اورژانس و همچنین آموزش نیروهای لازم در این زمینه را در دستور کار قراردادیم. در ماه گذشته تعداد شش نفر از متخصصین طب اورژانس در این مرکز فعال‌شده و به‌صورت دوازده‌ساعته در حال خدمت‌رسانی به بیماران هستند.

برجسته تصریح کرد: اکنون تمام‌کارهای درمانی بیماران از سونوگرافی، ارتوپدی و گچ کیری و آتل‌بندی که به درمانگاه مراجعه می‌کردند با این اقدام در اورژانس صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول افزایش فضای فیزیکی اورژانس را 340 مترمربع عنوان کرد و افزود: با این تعریض، اورژانس میبد به 840 مترمربع ارتقا پیدا خواهد کرد و بیش از 45 تخت افزایش پیدا می‌کند و استاندارهای لازم نیز در این تعریض صورت خواهد گرفت و همچنین به دستگاه‌های پیشرفته‌تری مجهز خواهد شد.

مدیر بیمارستان امام جعفر صادق میبد در پایان با اشاره به اینکه این پروژه حدود یک سال به طول می‌انجامد و همچنین هزینه‌ای بالغ‌بر 18 میلیارد ریال برآورده شده است که البته بخش آندوسکوپی و آزمایشگاه مدرن نیز خواهد داشت، تأکید کرد: این پروژه با مختصر بودجه دولتی شروع‌شده است که البته امیدواریم که خیرین چون قبل در جهت ساخت و خرید دستگاه‌های مورد نیز همکاری لازم را انجام دهند تا بتوانیم هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار