دبیر اجرایی جشنواره ادبی هنری رویش خبر داد:
دبیر اجرایی جشنواره دانشجویی رویش از میزبانی دانشگاه یزد از برنامه‌های اختتامیه و کارگاه‌های آموزشی سومین جشنواره ادبی هنری رویش خبر داد
کد خبر: ۵۶۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 14 February 2018

به گزارش تابناک یزد، سیدمحمدصادق آتشی در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به میزبانی دانشگاه یزد از برنامه‌های اختتامیه سومین جشنواره ادبی هنری رویش تصریح کرد: اختتامیه و برنامه‌های جانبی نظیر کارگاه‌ها و محافل نقد و بررسی آثار ارسال‌شده به این جشنواره از سوم لغایت هفتم اسفندماه در محل دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره دانشجویی رویش با تأکید بر اینکه بیش از ۲هزار اثر توسط دانشجویان دانشگاه‌های استان در بخش‌های متنوع ادبی و هنری به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده، تصریح کرد: نمایشگاهی از آثار بخش‌های هنرهای تجسمی به همراه محافل نمایش و نقد و بررسی آثار متنوع بخش فیلم و هنرهای ادبی نیز در این ایام و در محل دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد:اجرای آثار نمایشی دانشجویان نیز در این برهه زمانی در دستور کار قرار دارد.

حضور چهره‌های برجسته و صاحب‌نام هنری و ادبی استانی و کشوری در محافل نقد و بررسی و کارگاه‌های آموزشی و بهره‌گیری از نخبگان هنری و فرهنگی به‌عنوان داوران جشنواره از دیگر نکات مورد تأکید آتشی بود و در این راستا اضافه کرد: به‌منظور توانمندسازی دانشجویان و رشد آن‌ها در این عرصه، کمیته افزایش کیفیت آثار جشنواره نیز در سومین دوره از این جشنواره استانی تشکیل شد.

این هنرمند بسیجی در ادامه با اشاره به افزایش استقبال دانشجویان یزدی از این جشنواره به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد ادبی هنری دانشجویی استان، یادآور شد: اختتامیه پایان کار جشنواره دانشجویی رویش نخواهد بود و علاوه بر اینکه برترین‌ها به جشنواره کشوری که با عنوان ققنوس برگزار می‌شود، راه خواهند یافت؛ دانشجویان هنرمند به سازمان‌ها و ارگان‌ها هنری و فرهنگی معرفی خواهند شد و از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها این دانشجویان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری نیز استفاده خواهد شد.

آتشی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های توانمندسازی نیز به همت بسیج دانشجویی و همکاری نهادهای استانی ادامه خواهد داشت.

دبیر اجرایی جشنواره ادبی هنری رویش در پایان بیان داشت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون برنامه‌های جشنواره می‌توانند به کانال تلگرامی جشنواره با آدرس @rooyeshfestival و یا پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی rooyeshfestival.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار