فرماندار خاتم با اشاره به نقش مجمع بسیج در رفع مشکلات این شهرستان گفت: حضور نخبگان در این مجمع فرصتی است تا برای حل مشکلات و معضلات از همراهی و مساعدت آن‌ها استفاده شود .
کد خبر: ۵۶۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 14 February 2018

به گزارش تابناک یزد، فرجام فاضلی عصر سه شنبه در حاشیه مجمع بسیج شهرستان در گفت و گو با ایرنا با تسلیت ایام فاطمیه و تشکر از حضور پرشور مردم خاتم در راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار کرد: مردم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357خورشیدی در تمام مسائل جامعه نقش مهم و پررنگی ایفا کردند و همیشه پشتیبان نظام و رهبری بودند.
وی اظهار کرد: مسئولین شهرستان باید فارغ از هر جناحی در راستای تلاش برای رفع محرومیت ها و نقطه ضعف های خاتم قدم بردارند.
فاضلی در ادامه بیکاری و طلاق را مهمترین آسیب اجتماعی در شهرستان عنوان کرد و یادآور شد: در زمینه بیکاری دولت دوازدهم با ایجاد طرح اشتغال های پایدار و فراگیر در جهت رفع بیکاری قدم های موثری برداشته و تسهیلات خوبی برای رونق اقتصادی در نظر گرفته شده است.
فرماندار خاتم بیان کرد: متاسفانه آمار طلاق در جامعه نگران کننده است و باید برای رفع این معضل اجتماعی اقدامات اساسی تری انجام داد.
در ادامه نشست یادشده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم با اشاره به مشکلات و معضلات شهرستان اظهار کرد: باید برای حل مشکلات کشور و شهرستان با فکر و عمل انقلابی وارد عرصه کار و جهاد شد.
سرهنگ پاسدار حسین آزادی نژاد، بیان کرد: برای حل مشکل جامعه و شهرستان با فکر و عمل انقلابی وارد عرصه کار و جهاد شد.
وی بر ضرورت هم‌ افزایی و تشکیل هیئت اندیشه ‌ورز اشاره کرد و افزود: برای حل مشکلات شهرستان باید از پتانسیل های موجود در منطقه استفاده کرد و در جهت تحقق آرمان های انقلاب گام برداشت.
وی با اشاره به کارهای صورت گرفته در مجمع بسیج خاتم در سال 1396 تصریح کرد: گفتمان سازی، برگزاری همایش کار آفرینی ، بازدید از مراکز علمی، ترویج فرهنگ نماز، برگزاری نشست هایی در زمینه فضای مجازی، محرومیت زدایی و سرکشی از رزمندگان دفاع مقدس از برنامه های امسال بود.
وی به برنامه های مجمع در سال 97 پرداخت و یادآور شد: کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه هادی آباد هرات، طرح علمی کردن کشاورزی در 16 روستا و اجرای طرح علمی پژوهشی از برنامه های سال آینده است که امیدواریم با همکاری و هم افزایی ادارات و نهادهای شهرستان این برنامه ها تحقق پیدا کند.
در ادامه توکلی دادستان شهرستان خاتم هم به مبحث فضای مجازی اشاره کرد و گفت: باید جوانان و نوجوان را از مزایا و معایب فضای مجازی آگاه کرد.
وی با اشاره به اینکه استفاده مناسب از فضای مجازی نیازمند فرهنگ سازی است، بیان کرد: آگاهی بخشی و آگاه کردن مردم از طریق بسیج امکانات موجود و با توجه به اینکه بیشتر استفاده کنندگان از اینترنت و فضای مجازی نوجوانان و جوانان هستند، فرهنگ سازی برای کاهش پیامدهای آن ضروری است. 
هرات مرکز شهرستان 40 هزار نفری خاتم در فاصله 240 کیلو متری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار