دومین محفل «سوگواره مادرانه» همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور هنرمندان در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود .
کد خبر: ۵۶۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 14 February 2018

« محمدصادق کوچک‌زاده» ريیس حوزه هنری یزد از برگزاری دومین محفل «سوگواره مادرانه» با حضور استاد «نصرالله قادری» ‌نویسنده، مترجم، پژوهشگر و مدرس دانشگاهـ  و همچنین حجج اسلام «محمد جواد صداقت کشفی» و «زکریا اخلاقی» در شامگاه 26 و 27 بهمن‌ماه در این مرکز خبر داد . 

وي با تسلیت ایام عزاداری شهادت ام ابیها حضرت زهرا(س)، افزود: در شب اول این مجلس حجت الاسلام و المسلمین «محمدجواد صداقت کشفی» ‌قائم مقام صدا وسیمای مرکز یزد و در شب دوم نیز حجت الاسلام والمسلمین «زکریا اخلاقی» ‌شاعر برجسته کشور و مدرس حوزه علمیه‌ سخنرانی می‌کنند . 

كوچك زاده با بيان اين كه استاد نصرالله قادری نیز به روایت هنری سیره و سبک زندگی حضرت زهرا (س) می‌پردازد، افزود: قرائت قرآن، مداحی، مرثیه سرایی و شعرخوانی شاعران اهلبیت(ع) از دیگر برنامه‌های این محفل فاطمی است . 

رييس حوزه هنري يزد در پايان از عموم مردم مؤمن و ولایتمدار دارالعباده به خصوص هنرمندان و هنردوستان براي شركت در اين مراسم دعوت كرد و گفت: این مراسم پنجشنبه و جمعه هفته‌جاری از ساعت 18:30 تا 20:30 در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود . 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار