مدير كل راه و شهرسازی يزد:
مدیر کل راه و شهرسازی استان يزد با تاكيد بر لزوم افزایش فعالیت‌هاي نوروزی در ورودی شهرها و نقاط حادثه‌خیز با توجه به بالا بودن آمار واژگوني‌ها در استان، اظهار كرد: حس حضور در جاده‌هاي استان بايد افزایش یابد.
کد خبر: ۵۶۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 14 February 2018

«محمدرضا نقصان محمدی» در نشست کمیته خدمات حمل و نقل و ترافیک كه با موضوع سفرهای نوروزی برگزار شد، یکی از مهمترین فعالیت‌ها و بخش‌ها برای سال نو، عملکرد کمیته حمل و نقل و ستاد اجرایی خدمات کشور است تا بتوانیم به همشهریان و همچنین مسافران نوروزی خدمات مناسبی ارائه دهیم . 

وي با اشاره به ثبت جهانی یزد و احتمال افزایش سفرهای نوروزی به یزد، تاکید کرد: آماده بودن و آماده باش همه دستگاه‌ها می تواند کمک کند تا فضایی ایجاد شود که گردشگران از سفر خود به استان لذت ببرند . 

نقصان محمدي در ادامه با تجلیل از فعالیت‌های انجام شده در سال‌های گذشته، ادامه داد: مسئولان اجرایی همیشه هوشیارانه عمل کرده‌اند و امیدوارم امسال نیز بتوانیم با برنامه‌ریزی صحیح موفق عمل کنیم . 

وي با اشاره به لزوم افزایش فعالیت نوروزی در موادی ورودی شهرها و نقاط حادثه خیز، ادامه داد: تدابیر و اقدامات لازم جاده‌ای بايد توسط دستگاه‌های ذیربط صورت گیرد به خصوص اين كه آمار واژگوني در استان یزد نيز بالاست.

مدیر کل راه و شهرسازی استان با اشاره به لزوم ارائه خدمات رفاهی مناسب در راه‌هاي استان، اظهار كرد: طبیعتاً هر کدام از دستگاه‌ها داراي کشیک‌های نوروزی هستند كه بايد حتماً از مجتمع‌های بین راهی استان به ويژه در محورهاي مهریز- انار و نائین- یزد بازدید كنند و اقدامات لازم صورت گیرد . 

نقصان محمدي در پايان با اشاره به نحوه مدیریت ایستگاه وسایل نقلیه و همچنین بحث کنترل سرعت، ادامه داد: باید حس حضور در جاده‌ها افزایش یابد و امیدوارم بتوانیم سال 97 جاده‌های ایمن و بی‌دغدغه داشته باشیم و خدمات در شان مردم ارائه دهيم.

گفتني است؛ در اين نشست مسئولانی از اورژانس، پلیس راهور،  پخش فرآورده‌های نفتی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، فرودگاه، راه‌آهن، هواشناسی، میراث فرهنگی، هلال احمر، فرمانداری، حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نيز حضور داشتند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار