سرپرست معاونت عمرانی استانداری تأکید کرد:
سرپرست معاونت عمرانی استانداری بر ساماندهی ورودهای شهر یزد قبل از شروع سفرهای نوروزی تأکید کرد.
کد خبر: ۵۶۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 13 February 2018

به گزارش تابناک یزد، «محسن صادقیان» در نشست ساماندهی ورودی‌های چهار شهر شهرستان یزد که با حضور فرماندار یزد، شهرداران شهرهای یزد، حمیدیا، زارچ و شاهدیه و دستگاههای اجرایی مرتبط برگزار شد، اظهار کرد: تسریع در روند زیباسازی و ساماندهی ورودی شهر یزد از جمله ضرورت های مدیریت استان در عید نوروز امسال است.

وی گفت: با توجه به اولین نوروز بعد از ثبت جهانی یزد, حضور گردشگران داخلی و خارجی نسبت سال‌های گذشته متفاوت است و مطمئناً شهر یزد با افزایش حضور گردشگران و مسافران نوروزی همراه خواهد بود .

بنابه گزارش ایسنا-منطقه یزد، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با تأکید بر این‌که زیباسازی منظر شهری در نقاط ورودی و خروجی شهر از نکات اساسی در بحث ساماندهی است، افزود: ضرورت دارد تصمیمات اتخاذ شده در اولین و دومین جلسه ستاد خدمات سفر استان بررسی و  با توجه به پیوستگی شهرهای یزد، حمیدیا، زارچ و شاهدیه تعامل و هماهنگی بین شهرداری‌ها حداکثری گردد.

گفتنی است؛ در این جلسه عملیات در دست اقدام شهرداری‌ها و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بررسی و بر تسریع در اجرای طرح‌ها تاکید و مقرر شد طی هفته آینده از اقدامات انجام شده بازدید گردد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار