شهردار یزد خبر داد؛
شهردار یزد با بیان این‌که دولتمردان باید توجه ویژه به بحث توسعه شهر یزد داشته باشند، گفت: طبق مصوب شورای اسلامی شهر یزد کسانی که در راستای توسعه هتلینگ و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری این یزد سرمایه گذاری کنند از شرایط دریافت تسهیلات ویژه بهرمند می‌شوند .
کد خبر: ۵۶۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 13 February 2018

«مهدی جمالی‌نژاد» با بیان این‌که مردم و فیزیک شهر یزد شرایط کسب عنوان شهر پایدار را دارند، اظهار کرد: ظرفیت‌های مذهبی، طبیعی و علمی بار معنوی ارزشمندی را برای شهر یزد ایجاد کرده است .

وی با اشاره اختصاص رتبه برتر کنکور سراسری به استان یزد طی چند سال گذشته تاکنون، افزود: اخیراً شهر یزد نامزد کسب عنوان پایتخت کتاب در سطح کشور شده است .

شهردار یزد تصمیم گیری برای توسعه این شهر را، با توجه به ظرفیت‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و انسانی، بسیار حساس و حائز اهمیت دانست و گفت: معماری منحصر بفرد و بافت تاریخی یزد از جمله دلایل حساس بودن برنامه‌ریزی برای توسعه این شهر است .

جمالی‌نژاد در ادامه بازاندیشی، بازخوانی و بازآفرینی را یکی راهکارهای لازم برای تدوین برنامه توسعه شهر یزد دانست و بیان کرد: خوشبختانه در شهر یزد جمعیت عظیم و پویایی در حوزه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فعال هستند .

این مقام مسئول تمایل سرمایه گذاران بومی به سرمایه گذاری در شهر یزد را از دیگر ظرفیت‌های شاخص این شهر عنوان کرد و تصریح کرد: این تعهد ستودنی سرمایه گذاران یزدی شرایط را برای توسعه بیش از پیش این استان و شهر در حوزه‌های مختلف ایجاد کرده .

وی در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه گذاران مختلف به ویژه بومی‌ها را مهمترین رسالت مسئولان در قبال توسعه مدیریت شهری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی در استان دانست و گفت: متأسفانه بستر لازم برای حضور سرمایه گذاران بومی و غیربومی در شهر یزد آماده نیست .

جمالی نژاد با بیان این‌که دولت مردان باید نظر ویژه‌ای به شهر و برنامه‌های توسعه‌ای آن داشته باشند، تأکید کرد: توسعه شهر و استان یزد مستلزم همکاری تمام مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در سطح کلان ملی است .

شهردار یزد خاطرنشان کرد: شهرداری یزد در نظر دارد در عوارض سال آینده برای کسانی که قصد سرمایه گذاری به منظور توسعه هتلینگ و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در سطح شهر یزد را داشته باشد تسهیلات مختلف و مناسب ارائه می‌شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار