بازی های متعددی برای چهارمین نسل از کنسول های بازی شرکت سونی و یا PS4 تولید و منتشر شده است؛ اگر نمی خواهید زمان و پول خود را روی هر بازی ای بگذارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
کد خبر: ۵۶۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۳ 13 February 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ بازی های متعددی برای چهارمین نسل از کنسول های بازی شرکت سونی و یا PS4 تولید و منتشر شده است؛ اگر نمی خواهید زمان و پول خود را روی هر بازی ای بگذارید  پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید؛ در ادامه به معرفی 6 عنوان از برترین بازی های منتشر شده برای PS4 می پردازیم.

 
 6 عنوان از برترین بازی های انحصاری منتشر شده برای PS4
 
 
1- Horizon: Zero Dawn
 
 
Horizon: Zero Dawn یکی از عنوان های انحصاری کنسول PS4 است که هر کاربری باید آن را تجربه کند؛ سازندگان این بازی شما را در جایگاه نقش اول داستان و یا Aloy قرار خواهند داد.

داستان کلی بازی آخر الزمانی است، دنیا در این دوره به دست ربات هایی دایناسور گونه افتاده و کمتر انسانی قدرت مقابله با آنها را دارد؛ شما نقش شکارچی این دایناسور ها را ایفا خواهید کرد.
 
 6 عنوان از برترین بازی های انحصاری منتشر شده برای PS4
 


2- Resident Evil: Biohazard

کلکسیون بازی های شما همیشه به حداقل یک عنوان ترسناک نیاز دارد و اگر بخواهیم یک بازی از این سبک را به شما معرفی کنیم آن Resident Evil: Biohazard خواهد بودالبته این بازی به صورت مولتی پلتفرم منتشر شده و انحصاری نیست اما پشتیبانی آن از عینک واقعیت مجازی PS4 ما را بر آن داشت تا به معرفی آن بپردازیم.

شرکت سازنده و یا Capcom پس از انتشار چند عنوان موفق از سری بازی های Resident Evil، نتوانست به اصالت داستان و سبک آن پایبند باشد و در چند سال اخیر شاهد انتشار بازی هایی نه چندان جذاب از سری Residen Evil بوده ایم.

اما Resident Evil: Biohazard را می توان بازگشتی موفق برای Capcom قلمداد کرد که سبک همیشگی و اصلی بازی را زنده می کند؛ در این عنوان شما نقش Ethan را بازی خواهید کرد، شما در روند بازی با اتفاق ها و شخصیت هایی ترسناک مواجه می شوید و برای ادامه در این راه باید زنده بمانید!

سازندگان این عنوان را به صورت VR Ready طراحی کرده اند و اگر گجت واقعیت مجازی PS4 را در اختیار داشته باشید؛ کیفیت تجربه شما از انجام این بازی دو چندان خواهد بود.
 
 6 عنوان از برترین بازی های انحصاری منتشر شده برای PS4
 


3- Uncharted: A Thief’s End

آخرین عنوان از سری بازی های Uncharted قطعا یکی از سه بازی برتر منتشر شده برای کنسول PS4 است؛ همانند سبک اصلی این سری از بازی ها، در این عنوان نیز در نقش Nathan Drake قرار دارید و به نقطه ای نا شناخته سفر خواهید کرد؛ گرافیک بازی بسیار بالاست و وسواس زیاد سازندگان بازی در طراحی انیمیشن ها از کسی پوشیده نیست.

در این قسمت شاهد معرفی کاراکتر جدیدی به نام Samuel Drake هستیم؛ Sam در واقع برادر بزرگتر شخصیت اصلی و یا Nathan است که در تمامی داستان نقشی انکار نا پذیر دارد.

با اینکه طبق ادعای استودیو Naughty Dog، این عنوان آخرین قسمت از سری بازی های Uncharted خواهد بود اما تجربه آن می تواند خاطره ای به یاد ماندنی را برای کاربران کنسول PS4 رقم بزند.
 
 6 عنوان از برترین بازی های انحصاری منتشر شده برای PS4
 


4- The Last Of Us Remastered

استودیو Naughty Dog که وظیفه تولید بازی هایی انحصاری برای کنسول های PlayStation را بر عهده دارد در اقدامی جدید بازی ای با عنوان The Last Of US را برای کنسول PS3 منتشر کرد؛ The Last OF Us بر خلاف سری بازی های Uncharted که داستانی ماجراجویانه و شاد را به تصویر می کشید؛ داستانی به مراتب غم انگیز تر دارد.

سبک اصلی بازی آخر الزمانی است؛ The Last Of Us آمریکا را پس از شیوع یک بیماری ویروسی به تصویر می کشد.

در اثر شیوع این بیماری اکثریت مردم به جنون کشیده شده اند و رفتاری شبیه به زامبی ها را از خود نشان می دهند، شما به عنوان شخصیت اصلی و یا Joel، وظیفه رساندن یک دختر بچه به نام Ellie به آن سر کشور را دارید که در این مسیر با مشکلات متعددی مواجه شده و باید از آن جان سالم به در ببرید؛ استودیوی سازنده این عنوان را برای سازگاری با کنسول PS4 مورد باز طراحی قرار داده و سطح جلوه های گرافیکی آن را ارتقاء بخشیده است.
 
 6 عنوان از برترین بازی های انحصاری منتشر شده برای PS4
 


5- Gran Turismo Sport

سری بازی های Gran Turismo همیشه از بهترین عنوان های موجود برای کنسول های Playstation بوده اند؛ سبک بازی اتومبیل رانی حرفه ای است و وقتی می گوییم حرفه ای یعنی شاید طبیعی بودن بیش از حد تجربه آن شما را کمی اذیت کند.

Gran Turismo Sport آخرین عنوان از این سری بازی هاست و منحصرا برای کنسول PS4 طراحی و منتشر شده است؛ اگر به دنبال شبیه ساز مسابقات اتومبیل رانی حرفه ای هستید هیچ بازی دیگری نمی تواند در بحث جزئیات رقابتی را با آن نشان دهد.
 
 6 عنوان از برترین بازی های انحصاری منتشر شده برای PS4
 


6- Uncharted: The Lost Legacy

گویا ادعای استودیو مبنی بر به پایان رسیدن داستان سری بازی های Uncharted واقعیت نداشت و انتشار عنوان The Lost Legacy گواهی بر این موضوع است.

به نطر می رسد داستان زندگی Nathan Drake (شخصیت اصلی سری بازی های Uncharted) به پایان رسیده باشد و استودیوی Naughty Dog تصمیم گرفته تا از این به بعد کار را با شخصیت هایی مانند Chloe و Nadine دنبال کند.

سبک بازی همانند عنوان های پیشین ماجراجویانه بوده و در این قسمت هم شخصیت های بازی در مکانی ناشناخته به دنبال گنج های تاریخی می گردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار