نماینده ولی‌فقیه در استان یزد:
نماینده ولی‌فقیه در استان با تقدیر از حضور پرشور مردم دارالعباده یزد در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، گفت: همه مسئولین باید قدردان مردم بصیر ایران اسلامی باشند و در مسیر تعالی این نظام محکم‌تر قدم بردارند.
کد خبر: ۵۶۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 12 February 2018

به گزارش تابناک یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری پس از پایان راهپیمایی 22 بهمن شهر یزد با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از مردم دارالعباده یزد به دلیل حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن امسال تصریح کرد: طبق پیش بینی مقام معظم رهبری راهپیمایی امسال نیز پرشور و تماشایی بود و مردم به‌خوبی جواب یاوه‌گویی‌های استکبار را دادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید بر اینکه همواره حضور مردم درصحنه‌های موردنیاز انقلاب اسلامی و بصیرت آن‌ها فتنه‌ها و توطئه‌ها دشمنان را خنثی کرده، اظهار داشت: مسئولین نیز باید محکم‌تر در مسیر تعالی انقلابی اسلامی و حل معضلات این مردم انقلابی قدم بردارند و قدردان این مردم باشند.

بنابه گزارش خبرگزاری فارس از یزد، امام‌جمعه یزد با تأکید بر اینکه دشمنان از این حضور پرشور مردم ناامید خواهند شد و چنین حماسه‌های مردمی فتنه‌های آن‌ها را خنثی می‌کند، تصریح کرد: به یاری خداوند و هوشیاری و بصیرت مردم، انقلاب اسلامی مقتدر تر از گذشته به‌پیش خواهد رفت.

آیت‌الله ناصری اضافه کرد: مردم بار دیگر با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کرده و نشان دادند همچنان پایبند به اصول و مبانی اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار