معاون شهردار یزد خبر داد؛
معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهرداری یزد با اشاره به طرح های در دستور کار این معاونت،‌گفت در سطح شهر یزد،‌گفت:‌ عملیات ساخت زیرگذر خلیج فارس تا پایان خرداد ماه سال آینده به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۵۶۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 08 February 2018

« محمود دهقان»  از اتمام طرح زیرگذر خلیج فارس تا پایان خردادسال آینده خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی این طرح از هشتم آذرماه امسال در دو فاز آغاز شده است.

وی افزود: فاز اول این طرح شامل راه‌اندازی پل‌ها تا پایان اسفند ماه امسال تمام و فاز دوم آن که شامل محوطه سازی، آسفالت، لوپا و بلوار است تا پایان خرداد ماه سال آینده تکمیل می‌شود .

معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهرداری یزد اعتبار کلی پیش بینی شده برای این طرح را 12 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این طرح در فاز اول به آزادسازی ترافیک بلوار مدرس منجر و پس از تعطیلات نوروزی وارد فاز دوم خواهد شد .

دهقان تصریح کرد: عملیات ساخت زیرگذر خلیج فارس در مرحله ساخت پل 70درصد پیشرفت و در مجموع 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این مقام مسئول در پایان میزان بتن مورد نیاز این طرح را 10 هزار و 500 متر مکعب عنوان کرد و خاطرنشان کرد: سطح آسفالت آن 20 متر مربع و سطح نمای زیر گذر و لوپاز نیز 9 هزار متر مربع است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار