نمایشگاه کلاسی الفبای انقلاب با بهره گیری از حروف الفبای فارسی و کلمات و تصاویر مرتبط با روزهای اول انقلاب 57 در دبستان پسرانه یاوری یزد برگزار شد .
کد خبر: ۵۶۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 07 February 2018

نجمه اسماعیلی نیا معلم کلاس اول و برگزار کننده این نمایشگاه در این رابطه گفت: در ایام ا.. دهه مبارک فجر بنا داشتیم ارزشهای انقلاب شکوهمندمان را به روشی متفاوت و قابل فهم برای دانش آموزان کلاس اولی بیان کنیم بر همین اساس با حمایت مدرسه تصمیم به برگزاری نمایشگاهی با بهره گیری از حروف الفبای فارسی نمودیم تا هم بر روی ذهن دانش آموزان تاثیر بیشتری داشته باشد و هم مرتبط با مطالب آموزش و درسی شان باشد .
این معلم اول ابتدایی ادامه داد : در این نمایشگاه با استفاده از حروف الفبای فارسی که دانش آموزان در حال فرا گیری آن هستند برخی کلمات کلیدی انقلاب را همراه با تصاویر مرتبط با آن به تصویر کشیدیم تا دانش آموزان به صورت ریشه ای با برخی کلمات و واژه های انقلاب آشنا شوند چرا که معتقدیم تاثیر آموزش در این دوران بسیار بیشتر از دیگر دوره های سنی است .
وی همچنین افزود : انقلاب اسلامی ایران دستاورد های بسیاری برای ایران عزیزمان داشته است و وظیفه همه ما خصوصا معلمان است که آن را به زیبایی تمام به نسلهای آینده انتقال دهیم .
وی همچنین در رابطه با جزییات این نمایشگاه گفت : در برگزار ی این نمایشگاه حمایت مدرسه و مدیریت آن را به بهترین شکل ممکن داشتیم که به همین دلیل بر آن شدیم تا با تزيین کلاس و پخش سرودهای انقلابی حال و هوای اوایل انقلاب را بیشتر تداعی کنیم تا تاثیر گذاری محتوای نمایشگاهمان بر روی دانش آموزان بیشتر شود .
خانم اسماعیلی در پایان ضمن تشکر از مسئولین آموزش و پرورش ،خصوصا آقایان ارجمندی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو یزد ،زارع معاونت آموزش ابتدایی ،دبیری نژاد مسئول حراست ناحیه دو ، محسن الحسینی مسئول فن آوری آموزش و پرورش ناحیه دو و زارع ارنانی مدیریت دبستان پسرانه یاوری بخاطر حضور در نمایشگاه و حمایت ، از دیگر مسپولین استان خواست تا با بازدید از این نمایشگاه مایه خرسندی هر چه بیشتر دانش آموزان را فراهم کنند .
لازم به ذکر است این نمایشگاه تا آخِر بهمن ماه به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برپا می باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
همشهری
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
خانم اسماعیلی موفقیت شما رو در این زمینه تبریک میگم منتظر موفقیت های پی در پی شما هستیم
همشهری
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
خانم اسماعیلی ان شالله همیشه در کارهایتان موفق باشید
همشهری
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
خانم اسماعیلی ان شالله همیشه در کارهایتان موفق باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار